Powiatowy Urząd Pracy informuje, że w trosce o bezpieczeństwo klientów od 16 marca do odwołania nie będzie prowadzona osobista obsługa klienta.
Z PUP można się kontaktować za pomocą poczty tradycyjnej, telefonicznie – (32/231-18-41), za poczty elektronicznej np. w postaci zeskanowanych dokumentów lub ich zdjęć, elektronicznej skrzynki odbiorczej e-PUAP lub platformy praca.gov.pl, a także za pomocą faksu: (32/231-59-66). Odwołania od decyzji administracyjnej przyjmowane będą za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub e-PUAP.
– Prosimy o zrozumienie i dostosowanie się do tej niełatwej dla nas wszystkich sytuacji. Urząd zapewnia, że dołoży wszelkich starań, aby przyjęty sposób komunikacji nie wpłynął w żaden sposób na obsługę naszych klientów. O dalszym rozwoju sytuacji, PUP Gliwice będzie informował na bieżąco na stronie internetowej Urzędu oraz w mediach społecznościowych – czytamy w komunikacie PUP.