MZUK przekształca nie tylko przestrzeń publiczną Gliwic, zmiany dotyczą również wizerunku samej firmy.
Od 21 lipca będzie się ona posługiwała nowym logo. − Dotychczasowy znak nie odzwierciedlał w pełni zakresu zadań, jakie leżą w kompetencjach MZUK-u. Nasza spółka dba zarówno o zieleń miejską, palmiarnię, schronisko dla zwierząt czy izbę wytrzeźwień, jak i cmentarze oraz zakład pogrzebowy – mówi Krystian Tomala, dyrektor MZUK.
W nowym logo umieszczono adres strony internetowej, nazwę miasta oraz energiczną, pełną dynamizmu postać. Skąd ta inspiracja?
− Od zawsze w centrum naszego zainteresowania stał człowiek. Wszystkie nasze działania podejmowane są właśnie z myślą o nim. Symboliczna jest również kolorystyka znaku: pomarańczowy sugeruje nowoczesność i motywację do działania, zielony nawiązuje do przyrody, niebieski z kolei charakteryzuje przestrzeń i pobudza do pracy. Ta dynamiczna i kolorowa postać jest wyrazem naszego podejścia do wykonywanych zadań oraz odzwierciedleniem ich różnorodności – wyjaśnia Krystian Tomala.
koszmar
Po co spółka będąca monopolistą prowadzi działalność marketingową? Gdzie sens, gdzie logika? Ale odpowiedź chyba jest oczywista, bo jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o… Krótko mówiąc, ktoś na tym zapewne zarobił.
dzieci oficjeli tez maja wakacje. jeden widocznie sie nudzil i zrobil w paincie beznadziejne logo. w gliwicach wyczucia gustu, to za grosz.
jak dla mnie beznadzieja, chłopek nie nawiązuje do działalności MZUKu. patrząc na nowe logo to wygląda jak jakieś stowarzyszenie biegaczy albo coś w tym stylu
BADANIE JAKOŚCI I POZIOMU USŁUG ZIELENI. Wypełnione komputerowo ankiety prosimy wysłać do Działu Zieleni na adres e-mail: [email protected]
http://mzuk.gliwice.pl/cmd.php?cmd=download&id=DbItem:pagefile:id=80&field=file
To nowe logo nie jest najlepsze wystarczyło dopracowac stare i byłoby super.
Czy biegnąca postać na nowym logo dobrze będzie się kojarzyć z usługami pogrzebowymi/cmentarzami? Bieg po kwaterę? Ktoś ( „ktosie”?) nieźle zarobi na oklejaniu samochodów, drukowaniu nowego papieru firmowego, nowe wizytówki, itp, itd… Ciekawe czy jakiś amator to robił. Mogli wrzucić temat na polibudzie i studenci by coś ciekawszego wymyślili. Stare logo właśnie lepiej kojarzy się z działalnością firmy – ewentualnie tylko odświeżyć je.
Czy ktoś wie, czy był rozpisany konkurs na nawą identyfikacje wizualną MZUK-u?
Kto jest autorem w/w prezentowanego logo?
A mi się podoba! Jest bardziej nowoczesne i nie kojarzy się tylko z zielenią. Brawo!
Jakiś biegnący gej.
Delfin?
A liść się szanownym użytkownikom z cmentarzem i izbą wytrzeźwień kojarzy? Nowe jest przynajmniej bardziej optymistyczne, a nie szaro bure i nudne. Liść to rzeczywiście superoryginalny pomysł. Idzie nowe, jestem za.
Mi tez bardzo sie podoba. Zwlaszcza w kontekscie osrodkow sportowych, ktore maja byc we wladaniu mzuku.
Spojrzcie na to tak: sport, dynamika i czlowiek w centrum uwagi.
Logo jest ciekawe, ale czytając jej zadania statutowe na www. nie pasuje do zakresu działań tej jednostki komunalnej. Ile w tym koloru zielonego?
wedlug mnie logo jest – jak to ktos zauwazyl – bardzo optymistyczne. ciesze sie, ze jednostki takie jak mzuk dostrzegaja potrzebe zmian. zwlaszcza kiedy – jak w tym przypadku – sa to zmiany na duzy plus.
Zostawić stare logo, ewentualnie odświeżone, a za nowe zażądać zwrotu pieniędzy!
Nowe logo – chyba chodzi o zwrócenie na siebie uwagi. To logo przedstawia chłopca biegnącego po sławę i rozgłos. Inaczej LOLO na wybiegu.
Stare logo , tradycja, niepotrzebne wydatki – to się nie liczy – tylko ja się liczę.
Jeśli nie masz pojęcia czym możesz zabłysnąć – to kup sobie nowe szmatki – będziesz mieć nowy visage. Będą o tobie mówić i będziesz sławna. Ta zasada działa też z nowym LOGO. Ale to było mąąąąądre. Podziwiam
W związku z moim wcześniejszym postem dodaje odpowiedź Rzecznika prasowego MZUK-u:
—– Oryginalna wiadomość —–
Od: Rzecznik Prasowy MZUK
Do: [email protected]
Data: 2011-07-29 14:44
Temat: Nowe logo
Szanowny Panie Arkadiuszu,
w załączeniu przesyłam odpowiedzi:
Nie odbył się żaden konkurs na wykonanie nowego logo MZUK.
Nie było powołane jury do wyboru logo. Wybór logotypu został
poprzedzony ustaleniami z pracownikami oraz firmą wykonującą logo.
Nie został rozpisany konkurs na obsługę poligraficzną związaną ze zmiana
identyfikacji wizualnej.
Z poważaniem
Justyna Przybysz
Rzecznik Prasowy MZUK