r e k l a m a


SEO dla międzynarodowych firm – krótki przewodnik

Wysokie wyniki w wyszukiwarkach są istotne dla każdej korporacji o globalnym zasięgu. Dotarcie do międzynarodowej społeczności wiąże się z wieloma wyzwaniami oraz wymaga przemyślanej i odpowiedniej strategii. Co jest ważne w SEO dla firm międzynarodowych?

Czy warto pozycjonować za granicą swoją markę?

Pozycjonowanie międzynarodowe niesie ze sobą wiele korzyści – dlatego zainteresować się nim powinien każdy przedsiębiorca, którego imperium rozrasta się poza granice Polski. Co nam daje status międzynarodowej korporacji, jeżeli nie istniejemy w świadomości globalnej społeczności? Korzyści związane z pozycjonowaniem międzynarodowym: 

  • lepsza widoczność w wyszukiwarkach zagranicą;
  • dbanie o globalną rozpoznawalność brandu;
  • międzynarodowa optymalizacja domeny i nieustanny rozwój;
  • międzynarodowy ruch na stronie;
  • efektywne pozyskiwanie zagranicznych klientów;
  • wyższa konwersja.

Pozycjonowanie międzynarodowe krok po kroku 

Agencja SEO – na czym skupia się w pozycjonowaniu międzynarodowym? Odpowiednia strategia SEO skupia się na wszystkich najważniejszych aspektach pozycjonowania i jest indywidualna dla każdego przedsiębiorstwa. Nie ma jednego idealnego przepisu na SEO, który sprawdzi się we wszystkich organizacjach – osiągnięcie założonych pozycji w wynikach wyszukiwania wiąże się z wieloma specjalistycznymi obszarami, które należy starannie przeanalizować przed powzięciem konkretnych działań. Jak wygląda pozycjonowanie międzynarodowe krok po kroku?

Pierwszym krokiem na drodze pozycjonowania zagranicznego jest analiza ruchu na stronie oraz dobranie odpowiednich słów kluczowych, które będą najistotniejsze dla wybranego rynku. Następnie powinien mieć miejsce audyt SEO, najlepiej dokonany przez ekspertów od pozycjonowania, Wdrożenie zmian sugerowanych przez audyt jest bardzo ważne, jeśli zależy nam na efektach, bowiem optymalizacja techniczna jest nie do przeskoczenia, kiedy mówimy o skutecznym pozycjonowaniu międzynarodowym. Jeżeli witryna nie zostanie odpowiednio zoptymalizowana, to nie spodoba się robotom Google, a co z tym idzie – nie będzie miała szans na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. 

Kolejne działania podjęte przez ekspertów, będą obejmowały optymalizację contentu na stronie internetowej. Aktualizacja starych treści o słowa kluczowe, zadbanie o odpowiednią hierarchię nagłówków w tekście – to wszystko ma ogromne znaczenie. Zostaną stworzone także nowe treści, wzbogacone oczywiście o odpowiednie słowa kluczowe, dopasowane do potrzeb rynku docelowego, w trosce o jak najlepszą widoczność Twojej witryny w przeglądarkach zagranicą. Kolejny etap obejmuje budowę profilu linków. Eksperci pozyskają wartościowe linki zwrotne z międzynarodowych portali, które przyczynią się do większego ruchu na stronie – to kolejna cegiełka w budowaniu międzynarodowej świadomości marki. 

Po wdrożeniu tych wszystkich elementów pozostaje monitorowanie wyników oraz aktualizowanie działań adekwatnie do nich. Google często wprowadza aktualizacje, które mogą skutkować nieoczekiwanym spadkiem ruchu na stronie, jednak eksperci dostosują strategię SEO do nowej sytuacji, aby Twoja witryna nie odczuła tego boleśnie.

Artykuł zewnętrzny

ZOBACZ TEŻ

KOMENTARZE

AKTUALNOŚCI

KRYMINAŁKI