Wygraj metamorfozę w Fabryce Gentlemenów (konkurs)

0
28124480 1851358384897422 853472985 o
28124480 1851358384897422 853472985 o

Wspólnie z Fabryką Gentlemenów z Gliwic przygotowaliśmy konkurs dla naszych Czytelników.

Wygraj metamorfozę, którą przeprowadzą specjaliści z Fabryki Gentlemenów, która mieści się w centrum Gliwic, przy ulicy Studziennej 3 (obok hotelu Silvia).

Przygotowaliśmy dwie główne, równorzędne nagrody. Komisja konkursowa złożona z przedstawicieli infogliwice.pl oraz Fabryki Gentlemenów wyłoni dwóch laureatów. Jeden z nich trafi do Mariusza, który przemieni Cię w prawdziwego, klasycznego gentlemena. Kamil natomiast postawi na całkowitą ekstrawagancję. Zabieg obejmuje strzyżenie włosów oraz brody (jeśli zwycięzca będzie posiadał brodę).

Co trzeba zrobić?

Na naszym Facebooku, w komentarzu pod postem napisz dlaczego to właśnie Ciebie powinniśmy wybrać. Dodatkowo punktowane będą Wasze zdjęcia. Będzie nam również miło, gdy polubicie na Facebooku nasz profil oraz fanpage Fabryki Gentlemenów.

Konkurs trwa od 15.02.2018 r. do 28.02.2018 r. Zgłoszenia w formie komentarzy pod postem na FB można wysyłać do godz. 23.59 28 lutego 2018 r.

Komisja konkursowa 1 marca 2018 r. wybierze dwóch laureatów, którzy przejdą metamorfozę w Fabryce Gentlemenów w Gliwicach. Tego samego dnia ogłoszone zostaną wyniki.

Regulamin:
1. Nagrody nie można odstąpić innej osobie.
2. Nie będzie wypłacana równowartość nagrody w gotówce.
3. Zamieszczając komentarz pod postem konkursowym zgadzasz się na udostępnienie publicznie Twoich danych (imię i nazwisko) w przypadku wygranej.
4. Zamieszczając zdjęcie w komentarzu pod postem konkursowym zgadzasz się na jego wykorzystanie w infogliwice.pl oraz w social media infogliwice.pl w informacjach dotyczących konkursu oraz metamorfozy.
5. Każdy z dwóch laureatów otrzyma po jednej nagrodzie w postaci strzyżenia włosów oraz brody (w przypadku, gdy zwycięzca posiada brodę).
6. Nagrodę będzie można zrealizować do 1 maja 2018 r.
7. Decyzje komisji są nieodwołalne.
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments