Każda firma czeka na nadejście targów w swojej branży. To okazja do tego, aby zaprezentować swoją firmę, jej osiągnięcia i najnowszą ofertę. Jak jednak pokonać konkurencję i przyciągnąć klientów?
Podstawa: dobre przygotowanie
Targi nie odbywają się zbyt często. Harmonogram w dużej mierze zależy od branży, ale eventów, które są naprawdę prestiżowe jest stosunkowo niewiele w ciągu roku. Dlatego jest to szansa, której nie można zmarnować. Należy się więc dobrze przygotować, aby nie wypaść blado na tle konkurencji. W zależności od targów, przedsiębiorstwo może mieć różne szanse na zaprezentowanie się. Czasem otrzymuje jedynie boks, ale zdarza się, że jest to większa powierzchnia lub nawet czas na scenie.
Twoją rolą jest zaintrygowanie publiczności, która podejdzie do Ciebie, aby poznać ofertę Twojej firmy. Musisz więc zadbać o każdy szczegół. Stoisko powinno w pełni nawiązywać do Twojej marki oraz branży. Niech będzie wygodne i praktyczne. Zadbaj o gadżety, które zawsze przyciągają zainteresowanych. Świetnie sprawdzi się też prezentacja lub animacja wyświetlana na monitorze, telewizorze.
Zatrudnij dodatkową ekipę
Choć na pewno w Twojej firmie znajdują się eksperci w swojej dziedzinie, nie każdy ma talent marketingowy i nie każdy przyciągnie tych potencjalnych klientów. Od tego jest agencja hostess, która ma u siebie tzw. bank twarzy. Możesz wybrać spośród modeli i modelek hostessy oraz hostów i podjąć z nimi współpracę. Zatrudniając te osoby zwiększysz zainteresowanie stoiskiem, ponieważ główną rolą hostess jest promowanie danej marki, zagadywanie potencjalnych klientów i odpowiadanie na podstawowe pytania. Hostessy Kraków mogą także rozdawać gadżety, cukierki i ulotki.
Jakie jeszcze mogą być zadania hostessy podczas targów?
Podczas wyboru odpowiedniej osoby nie jesteś sam. Zaufana agencja fotomodelek z pewnością pomoże Ci w doborze hostessy, która najbardziej będzie pasować do Twojej firmy. Jest to bowiem kluczowe do odniesienia sukcesu. Co ciekawe, są typy urody, które będą bardziej pasować do konkretnej branży, niż inne. Nie sam wygląd jednak ma kluczowe znaczenie. Agencja modelingowa dysponuje wiedzą na temat charakteru, doświadczenia i umiejętności danej osoby. Niektóre z nich mają doświadczenia w pracy przy konkretnych eventach. Są też osoby, które biegle władają przynajmniej jednym językiem obcym.
Hostessy zajmują się nie tylko witaniem gości czy rozdawaniem ulotek oraz gadżetów. Zakres obowiązków należy ustalić z agencją oraz samym zleceniobiorcą na początku współpracy. Unikniemy w ten sposób jakichkolwiek niedomówień. To pozwoli modelce lub modelowi należycie przygotować się do wydarzenia. Aktywna promocja może bowiem opierać się nie tylko na rozdawaniu materiałów promocyjnych, ale także na aktywnych rozmowach. Odpowiadając na podstawowe pytania klientów mogą zainteresować ich ofertą firmy i skierować do eksperta, którego spotkają bezpośrednio, przy stoisku.
Co ciekawe, niektóre hostessy mogą również samodzielnie prowadzić imprezę, stojąc na scenie. Są też osoby, które są w stanie przeprowadzić zabawy integracyjne lub mają uprawnienia do opieki nad dziećmi.
Materiał partnera