Dzisiaj Polacy wszystkiego szukają w internecie. Często to właśnie od strony internetowej zależy czy złożą zamówienie w danej firmie, czy skorzystają z oferty innego przedsiębiorcy.
Strona internetowa jest w dzisiejszych czasach naszą najlepszą wizytówką. Musi wzbudzać zaufanie. Jeśli strona nie wygląda profesjonalnie, to użytkownik podświadomie ma spore wątpliwości czy ta firma jest w stanie zrealizować usługę w sposób satysfakcjonujący. Dlatego ważne są profesjonalne strony internetowe.
Załóżmy, że klient szuka wykonawcy, który przeprowadzi generalny remont mieszkania. Gdy wejdzie na strony internetowe różnych firm, znajdzie zupełnie inne informacje. Czego jednak będzie szukał internauta w tym przypadku? Na pewno będzie interesowało go portfolio firmy, czyli zdjęcia zrealizowanych remontów. Ważne będą również przykładowe ceny usług. Wiadomo, że w tej branży ciężko jest podać stałe stawki, jednak dobrze byłoby umieścić orientacyjne ceny np. za m2 malowania, gładzi itd. To pozwoli potencjalnemu klientowi podjąć decyzję czy stać go na usługi tej firmy.
Ważny jest również opis firmy, a nawet przedstawienie się właściciela. Od razu nawiązany zostaje kontakt. Klient czuje, że podczas rozmowy telefonicznej nie rozmawia z kimś zupełnie nieznanym. Skoro mowa o kontakcie – konieczny jest numer telefonu, ale wiele osób woli pierwsze pytanie wysłać za pomocą maila lub poprzez Facebooka. Dlatego ważne jest, by posiadać formularz kontaktowy na stronie, a dodatkowo musi na niej znajdować się specjalny widget Facebooka, który pozwoli od razu wysłać wiadomość za pomocą tego portalu społecznościowego.
Podsumowując strona internetowa dla firmy budowlanej powinna być przejrzysta, zawierać portfolio, opis i zdjęcie właściciela, a także numer telefonu, formularz kontaktowy i ułatwiać nawiązanie rozmowy przez Facebooka.
Nie dotyczy to jednak wyłącznie stron internetowych dla branży budowlanej. Każda firma powinna posiadać profesjonalną stronę internetową – niezależnie czy jest to firma kosmetyczna, usługowa, kancelaria prawna, sklep czy dostawca internetu. Wiele firm w mieście Gliwice ma dobre strony internetowe. Jednak wiele potrzebuje natychmiastowej zmiany. Warto zastanowić się czy klient wchodzący na naszą stronę widzi naszą firmę tak, jakbyśmy tego chcieli.
Ważne jest, aby strona internetowa była responsywna, czyli dostosowywała się do każdego urządzenia – niezależnie od tego czy przeglądamy ją na komputerze, tablecie czy smartfonie.
Profesjonalne strony internetowe Gliwice tworzy firma 26media.pl.