Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gliwicach przypomina o konieczności aktualizacji wniosków o wynajęcie lokalu mieszkalnego zakwalifikowanego do remontu. Osoby uprawnione (które złożyły wnioski do 31 grudnia 2005 r.), mają na to czas od 1 do 29 lutego.
W 2005 roku miasto Gliwice zakończyło nabór wniosków na mieszkanie do remontu. Wiele osób nadal czeka na swoje lokum.
„Aktualizacja wniosku jest konieczna, by potwierdzić chęć dalszego ubiegania się o wynajęcie mieszkania zakwalifikowanego do remontu. Osoby, które nie zaktualizują złożonego wniosku, zostaną wykreślone z rejestru bez odrębnego powiadomienia” – informuje ZGM.
Druki oświadczeń aktualizacyjnych obowiązujące w 2024 r. dostępne będą:
– w holu Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy Placu Inwalidów Wojennych 12,
– na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej www.zgm-gliwice.pl.
Wypełnione i podpisane (czytelnym podpisem, zawierającym imię i nazwisko wnioskodawcy) oświadczenia należy składać w budynku Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Gliwicach (Plac Inwalidów Wojennych 12) lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia aktualizacyjne przesłane drogą elektroniczną nie będą brane pod uwagę.
Aktualizacja wniosków jest prowadzona zgodnie z Uchwałą w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu miasta Gliwice Uchwała Nr XXXVI/755/2022 Rady Miasta Gliwice z dnia 12 maja 2022 roku.
ja sie qwa nie doczekałem
Pytanie do ZGM dlaczego mieszkania stoją przez parę lat puste po śmierci lokatora