r e k l a m a


Pozycjonowanie stron internetowych czy Google Ads? Poznaj najważniejsze różnice

Jeżeli chodzi o marketing sieciowy, najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie na ma sobie równych. Nowoczesne narzędzie oferuje nie tylko szeroki zasięg reklamy, ale także wiele możliwości wypromowania przedsiębiorstwa w internecie. Ogromną popularnością cieszy się pozycjonowanie stron oraz usługa płatnych kampanii Google Ads. Zobacz ich porównanie i wybierz metodę idealnie pasującą pod Twoje oczekiwania. Zapraszamy do lektury krótkiego poradnika na ten temat!

Płatność oraz czas realizowania celów kampanii. Oto, czym pozycjonowanie różni się od Ads

Jedna z głównych różnic pomiędzy SEO a linkami Google Ads to czas oczekiwania na efekty kampanii. Ta druga metoda charakteryzuje się błyskawicznym działaniem. Ledwie kilka godzin po ustaleniu celów reklamy znajdzie się ona na szczycie listy prezentowanej przez wyszukiwarkę na poszczególne słowa kluczowe. Jeśli chodzi o skuteczne pozycjonowanie stron internetowych, tam na prestiżową dziesiątkę rankingu trzeba poczekać nawet kilka tygodni. Wszystko uzależnione jest od sposobu wykonywania promocji oraz od nieco bardziej złożonych czynników, takich jak konkurencyjność lub choćby przeszłość Twojej domeny. W obu przypadkach rezultaty zostaną pokazane na liście SERP. Warto zauważyć jednak, że Google Ads posiada kilka form promocji marki. Linki sponsorowane oraz usługa zakupy będą prezentowane w odpowiednich sektorach, zaraz obok wyników organicznych SEO. Różnic należy doszukiwać się także w sposobie płatności. Pozycjonowanie stron przeważnie działa na zasadzie abonamentu, natomiast AdWords wymaga od przedsiębiorcy podpięcia karty do systemu Google.

Skieruj swoją kampanię na konkretne miasto oraz doprecyzuj wiele innych czynników

Zestawiając ze sobą pozycjonowanie stron internetowych oraz usługę Google Ads nie sposób pominąć faktu ustalania celów kampanii. W przypadku organicznej walki o szczyt rankingu mowa przecież o selekcji fraz kluczowych, link buildingu oraz szeregu zabiegów, takich jak optymalizacja czy chociażby audyt SEO. Większości z nich nie doświadczysz, jeżeli zdecydujesz się postawić na kanał AdWords. Co prawda ten także pozwala skierować reklamę na konkretną miejscowość, chociażby Poznań. Google Ads w trybie linkowania wymaga również selekcji słów kluczowych, ale posiada znacznie bardziej rozbudowane pole precyzowania promocji przedsiębiorstwa. Wybierz specjalistów z firmy www.afterweb.pl, którzy pomogą Ci w określeniu konkretnej grupy docelowej i godzin wyświetlania linku.

ZOBACZ TEŻ

KOMENTARZE

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

AKTUALNOŚCI

KRYMINAŁKI