r e k l a m a


Roll up reklamowy czy ścianka pop-up – który rodzaj reklamy wybrać?

Ścianka pop-up, jako jedna z różnych wariacji na temat ścianek tekstylnych posiada takie same różnice, dzielące ja z rolllupem, jak inne tego typu rozwiązania. Warto jednak wiedzieć, które rozwiązanie jest lepsze, w zależności od okoliczności.

Banery RollUp – czym się charakteryzują?

Banery reklamowe dla firm to jedna z najbardziej opłacalnych metod w erze cyfrowej. Baner rollup Adsystem jest dostępny w cenie, na którą może sobie pozwolić każda mała lub duża organizacja biznesowa. Staje się drogi tylko wtedy, gdy decydujesz się na dodatkowe elementy wykończenia. Nawet jeśli wydasz więcej na baner, ma on dobrą trwałość, dzięki czemu nie będziesz musiał wielokrotnie wydawać na reklamę.

Otrzymujesz wysokiej jakości metodę reklamową, którą możesz zabrać ze sobą wszędzie, a dodatkowo zyskujesz szerokie grono odbiorców. Ich zwijanie w połączeniu z lekką konstrukcją sprawia, że są bardzo łatwe w transporcie. W rezultacie są idealne do poruszania się po różnych targach i wystawach, jeśli robisz to regularnie. Jest szczególnie skuteczny w przypadku małych lub nowych firm rozpoczynających działalność.

Co to jest ścianka pop-up?

Stojaki typu pop-up są niezbędnym elementem każdej firmy, która chce wystawić się na imprezie lub targach. Początkowy koszt takiej inwestycji często może być zniechęcający dla małych firm, które chcą wejść w świat targów i wystaw, ale nie pozwól, aby to stanęło na przeszkodzie. Oczywiście nie tak przyjazne kosztowo, jak standardowe stojaki do banerów Adsystem, stelaże typu pop-up oferują szerszy zakres korzyści, z których może skorzystać każda firma. Wiele firm jest onieśmielonych tym, co zakładają jako złożoność takiego produktu, ale w rzeczywistości ścianki ekspozycyjne tego typu są naprawdę łatwe do złożenia, a wiele z nich jest wyposażonych w samoblokujące „inteligentne” ramiona magnetyczne, co minimalizuje związane z tym kłopoty. Jasne zajmuje to trochę więcej czasu niż postawienie stojaka roll-up, ale nie jest to bardziej skomplikowane, a ogólny wynik jest znacznie bardziej imponujący. Jako ścianki tekstylne, ścianki pop-up doskonale nadają się do wygrodzenia przestrzeni.

Spójrzmy prawdzie w oczy, puste tło nie wygląda tak profesjonalnie. Jeśli chcesz zrobić wrażenie, zaangażować potencjalnych klientów i sprawić, by wydarzenie zakończyło się sukcesem, musisz upewnić się, że Twój zespół sprzedażowy dokładnie wie, o czym mówi, i jest postrzegany jako profesjonalni eksperci w swojej dziedzinie. Ścianka reklamowa za nimi, która informuje, kim jesteś i co robisz, jest idealnym pierwszym krokiem do osiągnięcia tego celu.

Co wybrać – stojak roll-up, czy ścinką pop-up?

To zależy. Wszystko zależy od zastosowania, do jakiego chciałbyś je wykorzystać. Ścianki PopUp świetnie sprawdzają się jako wygrodzenia przestrzeni targowej, czy ścianki do robienia zdjęć. Natomiast Roll-upy zdecydowanie lepsze są jako nośniki informacji czy przekazów reklamowych. Dlatego najlepiej zainwestować w oba rozwiązania, w zależności od roli, którą miałyby spełniać.
Materiał partnera

ZOBACZ TEŻ

KOMENTARZE

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

AKTUALNOŚCI

KRYMINAŁKI