Nabór do Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej
Do głównych obowiązków pracowników będzie należało:
- Zbieranie i opracowywanie materiałów dziennikarskich.
- Planowanie oraz realizacja zadań z zakresu komunikacji społecznej, zgodnie z polityką informacyjną Miasta Gliwice.
- Tworzenie tekstów i treści do wykorzystania w mediach społecznościowych.
- Planowanie i realizacja kampanii informacyjnych.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: dziennikarstwo, filologia polska, politologia, komunikacja społeczna (udokumentowane kserokopią dyplomu).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Brak orzeczenia zakazu zajmowania stanowiska lub wykonywania zawodu lub pracy w organach i instytucjach samorządu terytorialnego.
- Nieposzlakowana opinia.
- Doskonała znajomość zasad języka polskiego.
- Znajomość przepisów:
- ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1914),
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U z 2022 r. poz. 530).
Wymagania dodatkowe:
- bardzo dobra umiejętność przygotowywania i redagowania tekstów dziennikarskich oraz treści do zamieszczania w mediach społecznościowych,
- doświadczenie zawodowe związane z pracą w redakcji/mediach lub w innych instytucjach/działach zajmujących się polityką informacyjną bądź realizujących zadania z zakresu komunikacji społecznej, promocji, PR,
- umiejętność skutecznego pozyskiwania informacji oraz ich przetwarzania,
- tworzenie treści pod kątem publikacji w mediach społecznościowych,
- doświadczenie w prowadzeniu firmowych profili w mediach społecznościowych.
Termin składania dokumentów – 5 maja.
Nabór do Wydziału Usług Komunalnych
Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:
- Wydawanie zezwoleń przewoźnikom na korzystanie z przystanków komunikacji miejskiej.
- Nadzór nad jakością usług w zakresie komunikacji miejskiej.
- Przygotowywanie projektów uchwał z powyższego zakresu.
- Współpraca z Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolią oraz Zarządem Dróg Miejskich.
- Organizowanie i nadzorowanie bieżącego utrzymania przystanków autobusowych w mieście.
- Wizje w terenie związanie z kontrolą przystanków autobusowych.
- Prowadzenie postępowań w trybie ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w tym szacowanie wartości zamówienia.
- Nadzorowanie realizacji umów zawartych w trybie ustawy Prawo Zamówień Publicznych w ramach wykonywanych zadań.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: logistyka, transport (udokumentowane kserokopią dyplomu).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Brak orzeczenia zakazu zajmowania stanowiska lub wykonywania zawodu lub pracy w organach i instytucjach samorządu terytorialnego.
- Nieposzlakowana opinia.
- Znajomość przepisów:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz.U z 2021 r. poz. 1371 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych(t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 110 z późn. zm.).
Termin składania dokumentów – 25 kwietnia.
Nabór do Wydziału Inwestycji i Remontów
Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:
- Sporządzanie kosztorysów inwestorskich.
- Weryfikacja kosztorysów inwestorskich opracowanych przez projektantów.
- Weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych pod względem merytorycznym i cenowym.
- Wyceny wskaźnikowe zadań inwestycyjnych i remontowych.
- Sprawdzanie przedmiarów robót.
- Przeprowadzanie analiz przedinwestycyjnych.
- Sporządzanie obmiarów i przedmiarów robót.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie co najmniej średnie zakończone uzyskaniem tytułu technika (potwierdzone kserokopią dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie).
- Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie kosztorysowania robót budowlanych (potwierdzone kserokopiami dokumentów z których wynika okres świadczenia pracy oraz zakres wykonywanych obowiązków).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Brak orzeczenia zakazu zajmowania stanowiska lub wykonywania zawodu lub pracy w organach i instytucjach samorządu terytorialnego.
- Nieposzlakowana opinia.
- Znajomość przepisów:
- rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458),
- rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).
Termin składania dokumentów – 13 maja.
Nabór do Wydziału Architektury i Budownictwa
Do głównych obowiązków pracowników będzie należało:
- Przygotowywanie projektów decyzji o pozwoleniu na budowę (rozbiórkę).
- Przyjmowanie zgłoszeń robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.
- Przygotowywanie zaświadczeń o samodzielności lokalu.
- Udzielanie klientom informacji dotyczących pracy Wydziału i procedur administracyjnych.
- Wykonywanie czynności kancelaryjnych, pomocniczych.
- Opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Gliwice.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe (udokumentowane kserokopią dyplomu) o kierunku:
- architektura, urbanistyka, budownictwo, lub
- administracja (pod warunkiem posiadania udokumentowanego wykształcenia średniego o profilu budowlanym lub pod warunkiem posiadania ukończonych studiów podyplomowych z zakresu procesu inwestycyjno-budowlanego), lub
- prawo (pod warunkiem posiadania udokumentowanego wykształcenia średniego o profilu budowlanym), lub
- inżynieria środowiska.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Brak orzeczenia zakazu zajmowania stanowiska lub wykonywania zawodu lub pracy w organach i instytucjach samorządu terytorialnego.
- Nieposzlakowana opinia.
- Znajomość przepisów:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) wraz z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1609 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym(t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 503).
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów:
- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r., w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1048).
- Posiadanie uprawnień budowlanych (potwierdzone kserokopią dokumentu poświadczającego posiadanie uprawnień budowlanych).
Termin składania dokumentów – 10 maja.
tyle lat dają radę…nie można im przeszkadzać więc nie ma co się pachać 😀
Hfała im.
jaki piniondz za ta robota ?
nawet jak jest to 2.5-3k netto to i tak warto…
– odpowiedzialność żadna
– robota nie zająć
– kawa nonstop + klachy
– dodatki, nagrody, 13 pensja – inflacyjne co rok