r e k l a m a


Wybrałeś tanią stronę internetową? Sprawdź, na co warto przeznaczyć zaoszczędzone pieniądze

Spis treści: Tania strona internetowe, Eksperci radzą, Logo marki, Projekt stopki wiadomości e-mail, Teksty na stronę www, Artykuły sponsorowane, Pozycjonowanie

Tania strona internetowa wcale nie musi być złym wyborem dla przedsiębiorstwa. Dysponując mocno ograniczonym budżetem na działania marketingowe i wizerunkowe należy go mądrze podzielić. Marka musi być zbudowana na kilku filarach, a strona to tylko jeden z nich. Decydując się na zamówienie taniej strony www warto przeznaczyć zaoszczędzone pieniądze na inne działania wspierające proces kreowania atrakcyjnego wizerunku marki. Kilka propozycji znajdziesz w naszym poradniku.

Uwaga!

„(…) tania strona internetowa nigdy nie jest projektowana od podstaw i nie powstaje na indywidualne zamówienie klienta. Bazą jest tutaj gotowy szablon graficzny, który może być jedynie delikatnie zmodyfikowany. Dlatego wybierając taką stronę nie spodziewaj się, że będzie unikalna.” Źródło: https://soluma.pl/cenniki/cennik-tworzenia-stron-www/strona-www-biznes

Logo marki

Musimy zacząć od znaki marki, ponieważ to on – obok nazwy i ewentualnie sloganu – będzie mieć największy wpływ na rozpoznawalność przedsiębiorstwa. Mądrze jest wręcz „przyciąć” nieco budżet na nową stronę www, natomiast nie oszczędzać na projekcie logo.

Projekt stopki wiadomości e-mail

Niby nic, a jednak takie drobiazgi również mają wpływ na postrzeganie marki. Elegancki, spójny projekt stopki mocno profesjonalizuje wizerunek nie tylko osoby wysyłającej maila, ale też stojącej za nią organizacji – w tym przypadku Twojej firmy.

Teksty na stronę www

Zaoszczędzone na stronie pieniądze stanowczo warto przeznaczyć na usługę zawodowego copywritera, który opracuje atrakcyjne, profesjonalne, sugestywne teksty opisowe do poszczególnych zakładek – oczywiście zoptymalizowanej pod kątem SEO, co ma kluczowe znaczenie w procesie późniejszego pozycjonowania strony w Google.

Ważne:

Pamiętajmy, że firmowa strona www służy do celów reklamowych, ale także informacyjnych. Jest znakomitą platformą, na której możemy kompleksowo przedstawić swoją ofertę, nawet z cenami, a do tego zachęcić potencjalnych klientów do nawiązania kontaktu. Liczy się jednak pierwsze wrażenie. Jeśli zainwestujemy w witrynę marnej jakości, szybko zauważymy, że odwiedzający opuszczają ją już po kilku sekundach. Nie damy im żadnych szans, aby poznali nas bliżej. Dziś nikt już nie akceptuje bylejakości, a już na pewno nie w sieci.” Źródło: https://bizneo.pl/budowa-marki,ac84/strona-www-dla-firmy-postaw-na-profesjonalna-obecnosc-w-internecie,222

Artykuły sponsorowane

Jeśli budżet pozwoli, to część zaoszczędzonych środków warto przeznaczyć na drugi filar kampanii content marketingowej, czyli dystrybucję treści. Artykuły sponsorowane przybliżające ofertę przedsiębiorstwa i stawiające je w pozytywnym świetle można opublikować na wielu portalach internetowych, zyskując tym samym wartościowe linki zewnętrzne.

Ekspert radzi:

Reasumując, nietrafiona koncepcja strony internetowej może zrażać i odstraszać klientów od zakupu produktów lub usług w danej firmie. Oczywiście, nie jest możliwe stworzenia wizerunku idealnego, który odzwierciedlałby wszystkie cele, priorytety i wartości firmy. Niemniej jednak, każde przedsiębiorstwo powinno czynić starania, aby do takiego ideału dążyć. (…)  Budowa wizerunku poprzez stronę internetową wymaga zaplanowanych, rzetelnie realizowanych działań, bowiem symboliczne treści artykułowane przez wizerunek mają istotny wpływ na: popularność produktów i usług firmy wśród klientów, wielkość sprzedaży produktów i usług firmy, częstotliwość zakupu dóbr i usług firmy, zaufanie jakim klienci i kontrahenci będą darzyć firmę” Źródło: https://www.researchgate.net/profile/Barbara-Milaszewicz/publication/297918930_Strona_internetowa_jako_narzedzie_kreowania_wizerunku_-_analiza_na_przykladzie_polskich_firm_logistycznych/links/56e492c208aedb4cc8ac26b0/Strona-internetowa-jako-narzedzie-kreowania-wizerunku-analiza-na-przykladzie-polskich-firm-logistycznych.pdf

Pozycjonowanie

Tania czy droga strona internetowa – każda musi być widoczna w wyszukiwarce. Nie będzie to możliwe bez podjęcia odpowiednich działań z zakresu pozycjonowania. Najważniejsza jest optymalizacja witryny, w tym opublikowanych na niej tekstów, pod kątem specyfiki Google. Konieczne jest wprowadzenie poprawnego linkowania wewnętrznego, nadanie atrybutów nagłówkom i grafikom oraz wykonanie szeregu innych prac, które oczywiście kosztują – warto uwzględnić to w swoim budżecie.

Artykuł partnera

ZOBACZ TEŻ

KOMENTARZE

AKTUALNOŚCI

KRYMINAŁKI