r e k l a m a
spot_imgspot_img

Zaprezentowano sportową astrę, która będzie produkowana w Gliwicach

Nową astrę GTC Opel zaprezentował po raz pierwszy podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej we Frankfurcie.

Ten model bardzo się podoba, bo od czerwca zostało zamówionych już ponad 15 tys. egzemplarzy. Pojazd nie posiada żadnych elementów zewnętrznych wspólnych dla innych członków rodziny astry, za wyjątkiem obudowy zewnętrznego lusterka wstecznego i anteny prętowej.

Astra GTC będzie produkowana w gliwickiej fabryce Opla.

Kolejną unikalną dla nowej astry GTC cechą jest panoramiczna szyba przednia, która rozciąga się w linii ciągłej od maski, przez cały dach, aż do słupka B. Ponieważ nie ma elementów mogących zakłócić widok, kierowcy i pasażerom oferowane jest wyjątkowe doznanie podczas jazdy i całkiem nowe odczucie przestrzeni i widoczności z niemal nieograniczonym polem widzenia, podobnym do widoku z kokpitu samolotu.

W porównaniu z 5-drzwiową astrą, wysokość jazdy GTC została obniżona o 10 do 15 mm, a rozstaw osi zwiększono do 10 mm, z 2 685 mm do 2 695 mm.

Poszerzono także rozstaw kół – z przodu do 1 584 mm (+40 mm), a z tyłu do 1 585 mm (+30 mm).

Astra GTC jest dostępna wraz z czterema silnikami – trzema silnikami benzynowymi i jednym silnikiem turbo-diesla – o mocy od 88 kW/120 KM do 132 kW/180 KM. Od początku 2012 roku, nowy silnik 1.7 CDTI (81 kW/100 KM i 96 kW/130 KM) standardowo wyposażony w technologię Start/Stop rozszerzy ofertę silników. Dwie jeszcze bardziej ekonomiczne wersje CDTI ecoFLEX o pojemności 1,7l (81 kW/110 KM i 96 kW/130 KM) wyposażone w technologie zwiększające oszczędność paliwa o poziomie emisji CO2 wynoszącej 109 g/km pojawią się w przyszłym roku. Wersja OPC będzie dostępna w roku 2012.

Wszystkie silniki są standardowo wyposażone w sześciostopniowe manualne skrzynie biegów. Sześciobiegowe automatyczne skrzynie biegów będą dostępne z silnikiem benzynowym 1.4 turbo i silnikiem turbo diesla 2.0 CDTI common-rail od początku roku 2012.

Astra GTC w swoim standardowym wyposażeniu oferuje: przednie, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, radio CD300-MP3, klimatyzację, ESP oraz felgi 17 calowe.

Ceny astry GTC, w Polsce zaczynają się od 76 800 PLN dla wersji Enjoy, natomiast przy wyborze wersji Sport jest to koszt 82 250 PLN.

(fot. GM)

ZOBACZ TEŻ

KOMENTARZE

Subscribe
Powiadom o
guest

5 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Jarek
Jarek
12 lat temu

Piękna jest 🙂

gfkghjk
gfkghjk
12 lat temu

nie żebym się chwalił ale dzisiaj ją widziałem na Kozielskiej z brzydkim kolorze 😛 ale jest super 😛

Anonimowo
Anonimowo
12 lat temu

kupiłbym ale za droga 🙁

kk
kk
12 lat temu

Wczoraj widziałem żółtą astrę z taśmami i czerwoną rejestracją. Pierwsze testowe modele?

Anonimowo
Anonimowo
12 lat temu

Widziałem białą na pajączku jakiś tydzień temu. Z czerwonymi tablicami. Pięknie się prezentowała

spot_img

AKTUALNOŚCI

KRYMINAŁKI