Zmiany w gliwickim urzędzie miejskim.
Od 18 stycznia stanowiska obsługi w Referacie Rejestracji pojazdów przy ul. Zwycięstwa 21 (wejście od strony ul. Zwycięstwa) i Jasnej 31A dostępne będą dla klientów indywidualnych, którzy zarezerwowali wizytę internetowo pod adresem https://rezerwacjakm.gliwice.eu/index.php?rezerwacja=2 lub zostali wezwani przez pracownika Wydziału Komunikacji.
Klienci po okazaniu przy wejściu indywidualnego kodu elektronicznej rezerwacji wizyty oczekują w holu głównym na wejście na salę obsługi.
Wprowadzenie wcześniejszej internetowej rezerwacji wizyty zapewni klientom komfort, szczególnie w obliczu obecnych trudnych warunków atmosferycznych. Jednocześnie zachowane zostaną wymogi zawarte w § 22 rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii z dnia 21 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 2316), zgodnie z którymi dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów oraz konieczność zapewnienia odpowiedniego dystansu osób oczekujących,
Przypominamy o wymogu zasłaniania ust i nosa, dezynfekcji rąk/noszeniu rękawiczek.
Możliwość rezerwacji wizyty przy ul. Zwycięstwa 21 zostanie uruchomiona 11 stycznia.
Wydział Komunikacji przypomina, że istnieją następujące formy realizacji spraw:
– złożenie dokumentów w Biurze Podawczym Urzędu,
– przesłanie zawiadomień / wniosków z wykorzystaniem platformy SEKAP oraz ePUAP,
– rezerwacja internetowa terminu wizyty w Referacie Rejestracji Pojazdów.
– telefoniczne umówienie wizyty w Referacie przy ul. Jasnej 31a – dotyczy klientów zbiorowych (tzn. klientów którzy są zainteresowani załatwieniem podczas jednej wizyty 3 lub więcej spraw).