Szukasz pracy? Zostań urzędnikiem! Pandemia koronawirusa sprawia, że wiele osób straciło pracę, a kolejne firmy są na skraju upadku. Kryzys omija jednak administrację samorządową. Urząd miejski w Gliwicach poszukuje kolejnych pracowników. Przypomnijmy, że w magistracie zatrudnionych jest ponad 700 osób.
Obecnie urząd miejski poszukuje 2 pracowników. Jednego do Wydziału Inwestycji i Remontów, drugiego do Wydziału Informatyki. W pierwszym przypadku dokumenty można składać do 14 kwietnia, a w drugim do 30 kwietnia.
W przypadku zatrudnienia w Wydziale Informatyki wystarczy wykształcenie średnie. Do głównych obowiązków pracownika będzie należało m.in. świadczenie usług wsparcia technicznego dla użytkowników systemu informatycznego, instalowanie oraz aktualizacja oprogramowania czy zarządzanie siecią LAN.
Jeśli chodzi o Wydział Inwestycji i Remontów tutaj również wymagane jest wykształcenie co najmniej średnie. Do głównych obowiązków pracownika będzie należało m.in. sporządzanie kosztorysów inwestorskich, weryfikacja kosztorysów inwestorskich opracowanych przez projektantów, weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych pod względem merytorycznym i cenowym, sprawdzanie przedmiarów robót.
700 osób w UM? To w urzędzie wojewódzkim jest około 1200 włączając w to delegatury w Częstochowie i Bielsku-Białej.