Ashwagandha – jak działa i kiedy ją stosować?

W wielu sklepach z suplementami dla sportowców, ale także osób nieco mniej aktywnych fizycznie znajdziesz ciekawe produkty, które wspomagają pracę całego organizmu. Regularna suplementacja ashwagandhą lub innymi roślinnymi preparatami pozwala na złagodzenie objawów stresu, ale także poprawę wydolności organizmu. Sprawdź, jak stosować takie suplementy diety i dlaczego warto to robić na co dzień!

Szereg naturalnych składników to główna cecha, jaką wyróżniają się suplementy ze sproszkowanego korzenia ashwagandhy. Te doskonale wpływają na układ odpornościowy człowieka, poprawiają wydolność organizmu, a nawet wpływają na układ hormonalny. Jeśli masz jakiekolwiek problemy z nadmiernym stresem lub zmęczeniem – zacznij kurację ashwagandhą. Na pewno nie pożałujesz i szybko zauważysz pierwsze efekty jej działania!

Ashwagandha – co to takiego?

Ashwagandha to zwyczajny krzew, który występuje w krajach wschodnio-azjatyckich. Według specjalistów z dziedziny suplementacji to właśnie korzeń jest częścią rośliny, która jest bogata w składniki odżywcze oraz inne wartości prozdrowotne dla ciała człowieka. W suplementach z ashwagandhą znajdziesz przede wszystkim:

  • witanolidy, które mają właściwości antybakteryjne i przeciwnowotworowe,
  • glikowitanolidy – te oddziałują na organizm człowieka przeciwstresowo i wspierają podstawowe funkcje mózgowe,
  • flawonoidy, alkaloidy oraz aminokwasy,
  • błonnik,
  • witaminę C,
  • wapń,
  • żelazo.

Jak widzisz, nowoczesne suplementy z naturalnego korzenia ashwagandhy mogą szczególnie pozytywnie oddziaływać na organizm każdego dorosłego człowieka. Niezależnie od tego, czy trenujesz na siłowni czy może jesteś przemęczony – koniecznie sprawdź suplementy diety
z ashwagandhy
i przekonaj się, że to naprawdę działa!

Właściwości ashwagandhy w suplementach – co warto wiedzieć?

Roślina należąca do grupy adaptogennych ma wiele ciekawych właściwości, które zachęcają do jej regularnego przyjmowania w postaci suplementów diety. Najistotniejsze właściwości tej rośliny to:

  • działanie uspokajające i mocno poprawiające nastrój,
  • poprawa wydolności fizycznej oraz większa siła organizmu,
  • właściwości przeciwutleniające,
  • poprawa funkcjonowania pracy mózgu, pamięci i koncentracji,
  • działanie immunostymulacyjne.

Warto też zaznaczyć, że korzeń ashwagandhy wykorzystywany do produkcji suplementów diety dostępnych na rynku ma także szereg innych – oczywiście pozytywnych – właściwości. Jakich? Otóż regularna suplementacja korzeniem ashwagandhy wspomaga leczenie niepłodności i zwiększa sprawność seksualną, a to przecież ogromny problem wielu osób
w dzisiejszych czasach.

Dodatkowo preparaty z zawartością ashwagandhy i innych korzystnych dla organizmu składników pomagają w łagodzeniu objawów menopauzy, obniżają poziom cukru we krwi oraz sprawiają, że układ odpornościowy jest znacznie mocniejszy. Pamiętaj, aby inwestować tylko w sprawdzone środki. Najlepiej wybieraj suplementy z ashwagandhą w proszku lub płynne ekstrakty roślinne. Uwaga! Dawkowanie w tym przypadku nie powinno przekraczać normy od 3 do 6 g sproszkowanego suplementu dziennie.
Materiał partnera

spot_img

ZOBACZ TEŻ

KOMENTARZE

guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
spot_img

AKTUALNOŚCI

KRYMINAŁKI