spot_img
r e k l a m a


Gliwice chcą stworzyć solidną markę miasta. Ogłoszono już konkurs

Gliwice chcą zdecydowanie wzmocnić pozytywny wizerunek miasta oraz jak najlepiej promować swoje walory – zarówno na poziomie lokalnym, jak i ogólnopolskim i międzynarodowym. Ogłoszono konkurs, który ma pomóc w stworzeniu spójnej marki miasta i wyznaczeniu skutecznych działań strategicznych.

Jak się można wyróżnić na tle innych miast? Trzeba posiadać unikalny, oryginalny wizerunek, który odzwierciedla charakter, wartości i zasoby miasta. Warto wykorzystać różnorodne działania marketingowe oraz strategię wizerunkową. Właściwie zbudowana marka nie tylko przyciąga do miasta, ale także wzmacnia poczucie wspólnoty. Pozwala na budowanie rozpoznawalności, ale także pozytywnego obrazu w oczach mieszkańców oraz turystów i inwestorów.

Gliwice ogłosiły „Konkurs na opracowanie strategii marki i komunikacji marketingowej miasta Gliwice na lata 2026 – 2030”. Prowadzony jest na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. Mogą w nim uczestniczyć osoby fizyczne i prawne oraz jednostki nieposiadające osobowości prawnej, a także podmioty takie występujące wspólnie.

Zainteresowani muszą do 23 kwietnia 2025 roku do godz. 9.00 złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie wraz z odpowiednimi załącznikami.
Oferenci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni do przedstawienia koncepcji metodycznej wykonania dokumentu strategicznego. Autor zwycięskiej pracy weźmie udział w negocjacjach w trybie z wolnej ręki i – po podpisaniu umowy – będzie mógł stworzyć właściwy dokument strategiczny. Będzie powstawać w konsultacji z różnymi środowiskami.

ZOBACZ TEŻ

KOMENTARZE

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
spot_img

AKTUALNOŚCI

KRYMINAŁKI