Ostatecznego kształtu nabiera powstające w Gliwicach centrum wyprzedażowe Silesia Outlet.
Centrum będzie nowoczesną przestrzenią handlową z licznymi udogodnieniami dla klientów, a jego znakiem rozpoznawczym będzie motyw szachownicy na elewacji. Otwarcie obiektu zaplanowano na wiosnę 2019 roku.
Postępy prac budowlanych centrum wyprzedażowego Silesia Outlet z każdym miesiącem są coraz bardziej widoczne. Budowa nabiera ostatecznego kształtu. Prowadzone są prace wykończeniowe zarówno na elewacji budynku, jak i wewnątrz, w części socjalnej, ogólnodostępnej oraz na pasażach. Układane są nawierzchnie parkingów i dróg. Najemcy rozpoczną aranżację w lokalach. Wokół budynku powstaną tereny zielone.
Otwarcie fazy pierwszej o powierzchni 12 tys. m2 z 70 sklepami zaplanowano na wiosnę 2019 roku. Faza druga to ponad 50 sklepów o łącznej powierzchni 8 tys. m2. Centrum zaoferuje również parking samochodowy na 830 stanowisk.
Centrum wyprzedażowe Silesia Outlet zostało zaprojektowane przez doświadczone w inwestycjach komercyjnych biuro architektoniczne IMB Asymetria.
Obiekt ma mieć atrakcyjną formę, niebanalne kolory i efektowną fasadę z mocno zaakcentowanymi wejściami do budynku. Pasaże mają być szerokie i przestronne, a gęsto rozmieszczone strefy relaksu wyposażone w wygodne kanapy.
– Zaplanowaliśmy również strefy zabaw dla dzieci, wyłożone miękką i bezpieczną wykładziną, oraz pokoje dla matki z dzieckiem. Elegancki, niekonkurujący z witrynami najemców projekt wnętrza uspokaja. Wszystko to stwarza warunki do dłuższego przebywania w centrum i spokojnych decyzji zakupowych – mówi Witold Gilewicz z IMB Asymetria.
Jak informuje portal urbanity.pl, wśród marek, jakie znajdą się w Silesia Outlet, są m.in. Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Wrangler, Cross Jeans, Pepe Jeans, Diverse, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia, Unisono, Trespass, Volcano i Symbiosis. Sektor usługowy będą reprezentować m.in. restauracje Olimp i Mia Pizza, Lodowa Manufaktura Lovit, biuro podróży Sun-Way Travel, salon prasowy Tabak, punkt serwisujący telefony komórkowe 4Tel, salonik Lotto, perfumeria Amora oraz salon optyczny Soczewki24.
Zachodnie śmieci pod dachem. Suweren to kupi.
Cóż, stracą handlarze azjatyckimi śmieciami wystawianymi bez dachu. Tylko co mnie to obchodzi, które śmieci sobie lud prosty, a nie kumaty kupi i który geszefciarz straci, a który zyska…
Firmy akurat na kieszeń przeciętnego Kowalskiego …