Blog Strona 1305

Przyjechali z Zabrza niszczyć ściany w Gliwicach

tagi
tagi

Trzech młodych zabrzan z zapałem malarskim przybyło na osiedle Sztabu Powstańczego w Gliwicach. Do swej pasji nie przekonali jednak patrolu policji.

Wczoraj około godziny 22.00 patrol z II komisariatu zainteresował się mężczyznami maszerującymi uliczkami osiedla. Policjanci zwrócili uwagę, że panowie mają ślady srebrnej farby na dłoniach, a jeden miał ubrudzony srebrnym sprayem sweter.

Policja zablokuje niektóre ulice w Gliwicach

policja drogowka700
policja drogowka700

W niedzielę, 19 października, zablokowane zostaną niektóre ulice w centrum miasta. Od godziny 10.00 do 13.00 w naszym mieście trwać będzie I Półmaraton Gliwicki.

W związku z tym zwracamy się do kierowców, by unikali śródmieścia.

SEO kontra AdWords – co wybrać?

1377963 30321632
1377963 30321632

Zarówno pozycjonowanie jak i reklamy AdWords prowadzą do zwiększenia popularności strony w świadomości internautów.

Mimo że przyświeca im ten sam cel, sposób działania jest różny. Warto poznać zalety i wady obu systemów, aby wybrać ten, który będzie odpowiedniejszy do oczekiwań. A może zdecydować się na obie formy promocji?
SEO, czyli Search Engine Optimization to szereg długotrwałych i pracochłonnych procesów, w ramach których prowadzone są prace nad optymalizacją istniejącej strony internetowej – dbałość o jej użyteczność, nasycenie tekstów – koniecznie unikatowych i wartościowych – słowami kluczowymi, dbanie o linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne z wartościowych miejsc. Działania te powinny zagwarantować, że strona, która jest pozycjonowana, znajdzie się jak najwyższej w wynikach wyszukiwania przy użyciu strategicznych dla jej działania fraz.
Reklama AdWords jest inną formą marketingu internetowego. Określana jako flagowa usługa giganta z Mountain View, oparta jest na umieszczaniu w widocznych, najczęściej klikalnych miejscach reklamy tekstowej. „Linki sponsorowane(…)gwarantują szybkość uruchomienia kampanii, możliwość łatwego wprowadzania zmian i optymalizacji, a także rozbudowane możliwości mierzenia skuteczności działań, czynią z tego narzędzia prawdziwą maszynę do zarabianie pieniędzy” (na podstawie: http://www.eactive.pl/linki-sponsorowane-google-adwords/). To szybki start, łatwe zmiany, możliwość określenia grupy docelowej, dowolne kształtowanie budżetu kampanii, które prowadzą do zwiększenia popularności usług oferowanych przez firmę korzystającą z usługi.

Linki sponsorowane czy naturalne wyniki?

Pierwsze co rzuca się w oczy, jeśli chodzi o różnice między usługą pozycjonowania, a reklamami AdWords jest czas realizacji. SEO to miks kilku czynników, które aby zadziałały zgodnie z oczekiwaniami, muszą być prowadzone sumiennie, regularnie, przez dłuższy czas. Linki sponsorowane niemal natychmiastowo pozwalają osiągnąć podobny ruch, podobny do tego z pozycjonowania. Jednak, obecny jest on tylko w momencie prowadzenia kampanii. Zakończenie działań zazwyczaj skutkuje zahamowaniem zwiększonej aktywności na stronie.
Kolejnym punktem różniącym te dwie formy promocji jest elastyczność działania. Przed rozpoczęciem optymalizacji strony internetowej wybierane są hasła, które obecne będą przez wszystkie etapy prowadzonych działań. W przypadku reklamy AdWords niemal natychmiastowo można zmienić keywordy, teksty reklam, ich miejsce, stosować nowe formy prezentacji – grafikę i video.
Traktując te dwie formy promocji całościowo – reklama AdWords jest dynamiczna, SEO – bardziej statyczna.

SEO czy AdWords? A może połączyć te dwie usługi?

Trudno jednoznacznie odpowiedzieć, co jest lepsze, bardziej efektywne – pozycjonowanie czy linki sponsorowane. Obie formy promocji przynoszą efekt w inny sposób, dlatego też wybór konkretnej usługi powinien być zależy od stanu, jaki chcemy zastać na finiszu. Jednak dlaczego ograniczać się do wyboru jednego? Doskonałym pomysłem jest fuzja tych usług, pozwalając im na wzajemne uzupełnianie się!

Tak Piast Gliwice żegnał swoją ikonę. Jarosław Kaszowski zagrał po raz ostatni (TV)

– Wielu pukało się w czoło, gdy mówiłem, że będę zaczynał z Piastem od B-klasy. Myśleli, że po skończeniu wieku juniorskiego zmienię klub. Ja zdecydowałem inaczej – mówi w rozmowie z infogliwice.pl Jarosław Kaszowski.

W niedzielę na stadionie miejskim w Gliwicach roiło się od niebieskich i czerwonych koszulek z numerem 8. Każdy na plecach miał jedno nazwisko – Kaszowski. Tak kibice Piasta Gliwice żegnali piłkarza, który kończy sportową karierę. Dla fanów Piastunek Jarosław Kaszowski to wyjątkowa postać.

VW Golf dachował w centrum miasta

policja radiowoz700 1
policja radiowoz700 1

Wczoraj około godziny 19.45 na ul. Łużyckiej doszło do wypadku, w którym ucierpiała młoda kobieta. Sprawca tłumaczył, że nieustalony pojazd wymusił pierwszeństwo.

Policja prosi świadków o kontakt.

Obserwują obraz z kamer monitoringu i podejmują interwencje

6
6

Od początku roku funkcjonariusze straży miejskiej obsługujący system gliwickiego monitoringu ujawnili ponad 700 wykroczeń oraz nieprawidłowości, które zostały przekazane niezwłocznie strażnikom miejskim do realizacji.

Noc Naukowców na Politechnice Śląskiej

noc naukowcow2014
noc naukowcow2014

Naukowcem może zostać każdy! Wystarczy tylko ciekawość świata i odwaga w łamaniu schematów.

Będzie się można o tym przekonać już 18 października podczas Nocy Naukowców Politechniki Śląskiej, organizowanej w Gliwicach, Katowicach i Rybniku.

Firma z Gliwic otrzymała eGazelę biznesu

Positive Power otrzymało prestiżowe wyróżnienie – firma znalazła się w opublikowanym przez Puls Biznesu rankingu e-Gazel Biznesu, czyli najdynamiczniej rozwijających się podmiotów branży e-commerce.

e-Gazele Biznesu to pierwszy w Polsce ranking mający na celu wyselekcjonowanie firm, które odnotowały w ostatnich latach największą dynamikę przychodu ze sprzedaży oraz największy zysk.

Zabrzanin włamywał się do domów i mieszkań w Gliwicach

44 253812
44 253812

Policjanci z IV komisariatu zatrzymali seryjnego włamywacza.

Podejrzany włamywał się nie tylko w Gliwicach, jest podejrzewany o kradzieże na terenie całego Śląska. Sposób działania sprawcy: wypchniecie, wyłamanie okna.

Takiej firmy w strefie jeszcze nie było. Poznajcie Marco (TV)

[flashvideo file=”http://infogliwice.pl/filmy/2014_10/20141011_marco.mp4″ /]

Firma Marco powstała w 2000 roku i od początku swego istnienia dostarcza drobne komponenty m.in.: etykiety i naklejki dla elektroniki, automotive, automatyki i branży lotniczej.

Pierwsze kroki przedsiębiorstwo stawiało w jednym z gliwickich biurowców, gdzie grupa przyjaciół z podwórka produkowała etykiety dla krajowych klientów.