W niedzielę, 19 października, zablokowane zostaną niektóre ulice w centrum miasta. Od godziny 10.00 do 13.00 w naszym mieście trwać będzie I Półmaraton Gliwicki.
W związku z tym zwracamy się do kierowców, by unikali śródmieścia.
W związku z tym zwracamy się do kierowców, by unikali śródmieścia.
Mimo że przyświeca im ten sam cel, sposób działania jest różny. Warto poznać zalety i wady obu systemów, aby wybrać ten, który będzie odpowiedniejszy do oczekiwań. A może zdecydować się na obie formy promocji?
SEO, czyli Search Engine Optimization to szereg długotrwałych i pracochłonnych procesów, w ramach których prowadzone są prace nad optymalizacją istniejącej strony internetowej – dbałość o jej użyteczność, nasycenie tekstów – koniecznie unikatowych i wartościowych – słowami kluczowymi, dbanie o linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne z wartościowych miejsc. Działania te powinny zagwarantować, że strona, która jest pozycjonowana, znajdzie się jak najwyższej w wynikach wyszukiwania przy użyciu strategicznych dla jej działania fraz.
Reklama AdWords jest inną formą marketingu internetowego. Określana jako flagowa usługa giganta z Mountain View, oparta jest na umieszczaniu w widocznych, najczęściej klikalnych miejscach reklamy tekstowej. „Linki sponsorowane(…)gwarantują szybkość uruchomienia kampanii, możliwość łatwego wprowadzania zmian i optymalizacji, a także rozbudowane możliwości mierzenia skuteczności działań, czynią z tego narzędzia prawdziwą maszynę do zarabianie pieniędzy” (na podstawie: http://www.eactive.pl/linki-sponsorowane-google-adwords/). To szybki start, łatwe zmiany, możliwość określenia grupy docelowej, dowolne kształtowanie budżetu kampanii, które prowadzą do zwiększenia popularności usług oferowanych przez firmę korzystającą z usługi.
Pierwsze co rzuca się w oczy, jeśli chodzi o różnice między usługą pozycjonowania, a reklamami AdWords jest czas realizacji. SEO to miks kilku czynników, które aby zadziałały zgodnie z oczekiwaniami, muszą być prowadzone sumiennie, regularnie, przez dłuższy czas. Linki sponsorowane niemal natychmiastowo pozwalają osiągnąć podobny ruch, podobny do tego z pozycjonowania. Jednak, obecny jest on tylko w momencie prowadzenia kampanii. Zakończenie działań zazwyczaj skutkuje zahamowaniem zwiększonej aktywności na stronie.
Kolejnym punktem różniącym te dwie formy promocji jest elastyczność działania. Przed rozpoczęciem optymalizacji strony internetowej wybierane są hasła, które obecne będą przez wszystkie etapy prowadzonych działań. W przypadku reklamy AdWords niemal natychmiastowo można zmienić keywordy, teksty reklam, ich miejsce, stosować nowe formy prezentacji – grafikę i video.
Traktując te dwie formy promocji całościowo – reklama AdWords jest dynamiczna, SEO – bardziej statyczna.
Trudno jednoznacznie odpowiedzieć, co jest lepsze, bardziej efektywne – pozycjonowanie czy linki sponsorowane. Obie formy promocji przynoszą efekt w inny sposób, dlatego też wybór konkretnej usługi powinien być zależy od stanu, jaki chcemy zastać na finiszu. Jednak dlaczego ograniczać się do wyboru jednego? Doskonałym pomysłem jest fuzja tych usług, pozwalając im na wzajemne uzupełnianie się!
W niedzielę na stadionie miejskim w Gliwicach roiło się od niebieskich i czerwonych koszulek z numerem 8. Każdy na plecach miał jedno nazwisko – Kaszowski. Tak kibice Piasta Gliwice żegnali piłkarza, który kończy sportową karierę. Dla fanów Piastunek Jarosław Kaszowski to wyjątkowa postać.
Policja prosi świadków o kontakt.
Będzie się można o tym przekonać już 18 października podczas Nocy Naukowców Politechniki Śląskiej, organizowanej w Gliwicach, Katowicach i Rybniku.
e-Gazele Biznesu to pierwszy w Polsce ranking mający na celu wyselekcjonowanie firm, które odnotowały w ostatnich latach największą dynamikę przychodu ze sprzedaży oraz największy zysk.
Podejrzany włamywał się nie tylko w Gliwicach, jest podejrzewany o kradzieże na terenie całego Śląska. Sposób działania sprawcy: wypchniecie, wyłamanie okna.
[flashvideo file=”http://infogliwice.pl/filmy/2014_10/20141011_marco.mp4″ /]
Pierwsze kroki przedsiębiorstwo stawiało w jednym z gliwickich biurowców, gdzie grupa przyjaciół z podwórka produkowała etykiety dla krajowych klientów.
Dla kibiców przygotowano wiele atrakcji m.in. mecz przyjaciół Kaszy z reprezentacją Polski Jerzego Engela. Tego samego dnia Piast Gliwice zmierzy się z Ruchem Chorzów. W 11 z Okrzei ma zagrać Kaszowski.