spot_img


Potocka czy Karbownik – kogo Platforma wystawi do Senatu?

Znana z oryginalnych wypowiedzi na sesji Rady Miejskiej, Ewa Potocka, czy rektor Politechniki Śląskiej, Andrzej Karbownik?

Oboje chcieliby zasiąść w Senacie z ramienia Platformy Obywatelskiej. Na kogo postawi partia? Tego na razie nie wiadomo. Rozpoczęły się przedwyborcze rozgrywki. Gliwicka Platforma Obywatelska zgłasza już kandydatów.

Gliwickie koło PO w Senacie widziałoby obecną radną Ewę Potocką. Jednak zupełnie nieoczekiwanie pojawił się drugi kandydat. O miejsce w Izbie Wyższej Parlamentu zamierza ubiegać się również prof. Andrzej Karbownik, rektor Politechniki Śląskiej. Aplikację złożył za pośrednictwem posła Jana Kaźmierczaka.

Dyskusja na temat kandydatur rozpoczęła się na Facebooku. Radny Kajetan Gornig utrzymuje, że prof. Karbownik zgłosił się już po terminie. Daje w ten sposób do zrozumienia, że w związku z tym nie może być brany pod uwagę.

Gornig przypomina, że Platforma w Gliwicach już wcześniej zgłosiła kandydaturę Ewy Potockiej i nadal ją podtrzymuje.

Anna Wilińska, szefowa Biura Poselskiego Jana Kaźmierczaka odpowiada, że zgłoszenia dokonano w terminie czyli 22 kwietnia. Potwierdza to pieczątka i podpis z Zarządu Regionu PO.

Na kogo postawi Platforma? O tym zadecyduje Rada Regionalna PO.

spot_img

ZOBACZ TEŻ

KOMENTARZE

guest
18 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
bez komentarza
bez komentarza
11 lat temu

Coo? Potocka do senatu? Ten świat się stacza….. mam nadzieję że szybko nadejdzie koniec świata

normalny
normalny
11 lat temu

przecież potocka nie ma żadnych szans a karbownik owszem z popraciem studentów może zostać senatorem z gliwic

yyy
yyy
11 lat temu

a dlaczego gering nie wystartuje do senatu? czyżby on wolał sejm?

PO- "oszukali mnie..."
PO- "oszukali mnie..."
11 lat temu

Bedzie partyjniactwo – Potocka wystartuje z listy PO i temat mozna zamknac – Wygoda jeszcze powie ,ze glosowac mamy na nia , bo u kolegow z rzadzacej PO zalatwi wiecej . Niecierpie PiSu , ale mam nadzieje ,ze kolejne wybory wygraja i aparatczykom z PeLo utra nosa . PO to ostatnia partia ,na ktora zaglosuje … Pisiorstwo , lewactwo – wszystko tylko nie te oszusty !

Silesian
Silesian
11 lat temu

To dowód na marazm lokalnego środowiska PO – przy tym co w Gliwicach pokazuje ta partia, to każdy kandydat wystawiony i popierany przez Frankiewicza wygra w cuglach!!!
PiS się nie liczy, SLD w kryzysie (no chyba, że Martyniuk zmieni Izby), a o PSLu lepiej nie wspominać…

@yyy
@yyy
11 lat temu

Żeby gdzieś startować to trzeba mieć poparcie mieszkańców…

glwcn4e
glwcn4e
11 lat temu

a ja bym glosowal na wygode. do sejmu, czy senatu… gdziekolwiek, byleby go „wysadzic” z miasta. w rm jest nikim, choc wydaje mu sie, ze jest bogiem. tam bedzie jeszcze bardziej nikim, ale moze w koncu to do niego dotrze :)))

franio
franio
11 lat temu

glwcn4e może Wygode cmoknąć

glwcn4e
glwcn4e
11 lat temu
Reply to  franio

moze i on lubi takie zabawy, ale ja wole dziewczyny 😉

John
John
11 lat temu

Karbownika nie chcą na Politechnice, wszyscy ucieszyliby się gdyby pojechał do Warszawy. Ja będę głosował mimo wszystko na Panią dr. Potocką. To jest odpowiednia osoba do Senatu.

mieszkaniec
mieszkaniec
11 lat temu

Tylko nie Karbownik! Ten facet jest skompromitowanym prawicowcem, niech idzie do Frankiewicza. Już widzę jak studenci na niego głosują, śmiech na sali

...
...
11 lat temu

Potocka to się nadaje na emeryturę pod każdym względem a nie do senatu hahahaha

student
student
11 lat temu

Oczywiście że zagłosujemy na naszego rektora!!!

też student
też student
11 lat temu

nie dziwie sie student że na niego zagłosujesz, bo pewnie chcesz nowego rektora. ja też!

ka-szka
ka-szka
11 lat temu

rektor senator nie przestanie być rektorem. Potocka intelektualnie do pięt mu nie dorasta.Ale ambicjami przerasta na pewno

ktos
ktos
10 lat temu
Reply to  ka-szka

hmm jak by tu powiedzieć nie sądźmy intelektualizmu po przedrostkach przed nazwiskiem. Ktokolwiek się tutaj wypowiada i jest świadom ostatnich działań jego magnificencji na swoim folwarku zwanym Politechniką, ten wie o czym piszę..

matematyk
matematyk
10 lat temu

te kandydatury to senat 3-wieku

Waldi
Waldi
10 lat temu

W tych wpisach są same epitety na temat obojga kandydatów. Takie babskie opinie jak w kolejce po mięso. Jak ktoś ma jakieś konkrety to niech napisze. Oboje są jakimiś autorytetami. Piszcie jasno co Was boli a nie takie pieprzenie jak w debatach. W końcu mamy kogoś wybrać. Wpisy sugerują że sympatycy jednego obrażają drugiego i odwrotnie. Jeśli ktoś ma rzeczowe argumenty to proszę. Ja chcę kogoś wybrać.

spot_img
spot_img

AKTUALNOŚCI

KRYMINAŁKI