r e k l a m a


Rejestracja samochodów w Gliwicach. Kolejne zmiany. Kto będzie obsługiwany?

Od 26 kwietnia 2021 r. stanowiska obsługi w Referacie Rejestracji pojazdów w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Zwycięstwa 21 oraz filii UM przy ul. Jasnej 31A będą w szerszym zakresie dostępne dla klientów indywidualnych.

Przy ul. Zwycięstwa (wejście przy bankomacie) obsługiwani będą:
– klienci indywidualni, którzy zarezerwowali wizytę pod adresem rezerwacjakm.gliwice.eu lub zostali wezwani przez pracownika Wydziału Komunikacji,
– klienci indywidualni, którzy chcą zgłosić zbycie/nabycie pojazdu, zmianę danych i adnotacje w dowodzie rejestracyjnym lub odebrać dowód rejestracyjny- wg kolejki, – bez konieczności umawiania wizyty.

Przy ul. Jasnej obsługiwani będą:
– klienci zbiorowi – FIRMY (3 sprawy i więcej) po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty,
– klienci indywidualni, którzy zarezerwowali wizytę pod adresem rezerwacjakm.gliwice.eu lub zostali wezwani przez pracownika Wydziału Komunikacji,
– klienci indywidualni, którzy chcą zgłosić zbycie/nabycie pojazdu, zmianę danych i adnotacje w dowodzie rejestracyjnym lub odebrać dowód rejestracyjny- wg kolejki, –
– bez konieczności umawiania wizyty.

REZERWACJA ELEKTRONICZNA WIZYTY WYMAGANA JEST TYLKO W PRZYPADKU REJESTRACJI POJAZDÓW (pojazd fabrycznie nowy, sprowadzony z zagranicy, przerejestrowanie).

Osoby zainteresowane załatwieniem spraw proszone są o przygotowanie przed wizytą w Urzędzie wymaganych wniosków i załączników. Ułatwi to sprawną obsługę, a tym na skrócenie czasu oczekiwania na załatwienie sprawy. Informacje o wymaganych dokumentach, wysokości niezbędnych opłat oraz sposobach dokonania płatności można znaleść w Biuletynie Informacji PublicznejUrzędu Miejskiego pod adresem: bip.gliwice.eu/karty-informacyjne.

UWAGA! Zawiadomienia o nabyciu/zbyciu pojazdu wraz z kopią dowodu zakupu można również złożyć:
– drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP
– pocztą tradycyjną za pośrednictwem operatora pocztowego
– osobiście w Biurze Podawczym – wejście od strony ul. Wyszyńskiego

Złożenie zawiadomienia w terminie 30 dni od dnia zakupu pojazdu pozwoli uniknąć kary pieniężnej, a rejestracji pojazdu można dokonać w późniejszym terminie. Zawiadomienia złożone po dniu 30.04.2021 r. w innej formie niż ww. (np. przesłane jako e-mail) nie będą rozpatrywane.

ZOBACZ TEŻ

KOMENTARZE

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

AKTUALNOŚCI

KRYMINAŁKI