r e k l a m a


Search Engine Optimization

Z pewnością więcej z nas słyszało termin pozycjonowanie stron internetowych niż SEO. Czym jest wobec tego SEO? Skrót ten oznacza optymalizację stron www pod kątem wyszukiwarki (ang. Search Engine Optimization). Obejmuje on wiele działań, które mają na celu zwiększanie pozycji i zyskanie ruchu z organicznych wyników wyszukiwań. W tym procesie zajmujemy się wszystkimi czynnikami wpływającymi na ranking, nie tylko budową strony.

Jakie są elementy działań SEO?

Aby zajmować najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwań, trzeba szczegółowo i kompleksowo zająć się całą stroną. Należy odpowiednio zadbać o wszystkie czynniki, które liczą się dla algorytmów Google. Od ilości usług w pakiecie zależy także cena pozycjonowania stron. Do zakresu prac specjalisty SEO należy m.in.:

  • optymalizacja struktury strony – zapewnienie intuicyjnej nawigacji na stronie i sprawdzenie poprawności kodu HTML
  • aspekty techniczne i praktyczne – prędkość ładowania strony, responsywność i wersja na telefony, atrakcyjne grafiki i estetyczny wygląd
  • wartościowe treści – zadbanie o interesujące teksty odpowiedniej długości, o właściwej budowie (nagłówki H1-H6) i nagromadzeniu słów kluczowych; upewnienie się o oryginalności treści; prowadzenie bloga
  • budowanie sieci linków – dbanie o odpowiednie linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, zdobywanie wartościowych źródeł zewnętrznych dla linków
  • odpowiednia budowa i długość adresów URL podstron
  • uzupełnienie metatagów: title, description i alt grafiki

Warto podkreślić, że wszystkie czynniki wpływające na pozycjonowanie nie są znane – pełne działanie algorytmów Google nadal zostaje tajemnicą. Uważa się, że jest ich ok. 200, jednak doświadczenie, analizy i wiedza pozwalają profesjonalnym agencjom SEO na poznanie tych najważniejszych i zapewnienie najlepszych efektów. Ważny jest stały monitoring pozycji, czyli sprawdzanie pozycji w Google – pozwala na weryfikowanie efektów i dostosowanie do nich dalszych kroków.

Co zyskujemy dzięki monitoringowi pozycji i SEO?

  • Zwiększenie liczby odwiedzin strony przez użytkowników – im wyższa pozycja, tym strona częściej będzie odwiedzana, a dzięki wartościowym treściom użytkownicy pozostaną na niej na dłużej.
  • Wzrost konwersji, czyli większe zyski – właściwy monitoring pozycji i wdrażane zmiany prowadzą do zwiększonej konwersji, czyli wykonania oczekiwanego działania przez klienta. Dzięki temu osiągamy pożądany rezultat, a przy tym zyski finansowe. Cena pozycjonowania stron to mała inwestycja w porównaniu z możliwością uzyskanych korzyści.
  • Świadomość, zaufanie, reputacja – można to określić drogą w podświadomości odbiorcy, który zapoznaje się z daną witryną czy stroną firmową. Dzięki wysokiej pozycji w Google użytkownik ma większą szansę poznać daną stronę. Co więcej, pierwsze miejsca w organicznych wynikach wyszukiwania oznaczają, że strona jest bezpieczna i wartościowa, zatem rośnie zaufanie względem niej. Bez wątpienia jest to również doskonałe rozwiązanie do wyrobienia dobrej reputacji w branży.
  • Przewaga nad konkurencją – utrzymywanie wysokich miejsc w wyszukiwaniach i monitoringu pozycji to sposoby, które pozwolą nam być zawsze o krok przed konkurencją i być wyborem nr 1.

Sprawdzanie pozycji w Google

Pozycjonowanie stron internetowych to złożony proces, który wymaga systematycznej pracy i określonych działań. Warto zaufać profesjonalistom, którzy wiedzą, jakie narzędzia w zakresie programowania i marketingu są skuteczne. Monitoring pozycji, czyli sprawdzanie pozycji w Google to jedna z usług takich firm – możemy otrzymywać raporty dla naszej strony lub poszczególnych fraz kluczowych. Często też mamy możliwość bezpośredniego dostępu do monitoringu pozycji dla siebie. Fachowa agencja SEO ma ustalony plan działań i regularnie dba o sprawdzanie pozycji w Google i szybko na nie reaguje. Zapoznaj się z ceną pozycjonowania stron i wybierz pakiet odpowiedni dla swoich potrzeb.

ZOBACZ TEŻ

KOMENTARZE

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

AKTUALNOŚCI

KRYMINAŁKI