Most nad Kłodnicą, w ciągu ul. Wrocławskiej, został już wyburzony. Trwają prace nad nową konstrukcją. Do zakończenia prac piesi mają do dyspozycji tymczasową kładkę, a kierowców obowiązuje zmieniona organizacja ruchu.
Nowy most o ramowej konstrukcji będzie miał nośność do 50 t. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, powinien być gotowy pod koniec stycznia 2020 r. Zostanie także przebudowany odcinek ul. Wrocławskiej (na dojeździe do mostu) oraz odcinek ul. Częstochowskiej, obejmujący skrzyżowanie z ul. Konarskiego, Zimnej Wody i Kłodnicką. Koszt inwestycji to ok. 9 mln zł, zostanie w całości sfinansowana z miejskiego budżetu.
Przypominamy, że w tym rejonie obowiązuje zmieniona organizacja ruchu.
Kierowcy jadący ul. Wrocławską w kierunku ul. Częstochowskiej i Konarskiego skręcają w lewo, w ul. Strzody, następnie w prawo w Dworcową i ponownie w prawo, w Kłodnicką.
Uwaga! Ruch na ulicach Strzody i Kłodnickiej jest jednokierunkowy, natomiast ul. Dworcową, na odcinku od Strzody do Kłodnickiej, jeździmy w obu kierunkach.Objazd z ul. Konarskiego poprowadzono ulicami: Częstochowską i Jagiellońską do Dworcowej.
Przystanek autobusowy z ul. Wrocławskiej, przy Państwowej Straży Pożarnej został przeniesiony na ul. Częstochowską (za skrzyżowanie ul. Częstochowskiej i Zimnej Wody). Piesi mogą korzystać z kładki, która powstała nad Kłodnicą między ulicami Zimnej Wody i Kaszubską.
—
MSI
W 2020 dopiero będzie most? To co on będzie zwodzony czy obrotowy?
Co oni tam chcą tyle robic? Ani on szczególnie szeroki ani długi…
Piotr Szkolak racja. Niech zrobią na odpierd*l. Pojedzie coś cięższego niż dajmy na to 32 tony i będzie katastrofa. Pamięta pan ile czasu zajął remont na dworcowej? A może też niech robią poprawki co 5-6lat, bo teraz już się śpieszy
Rafał Jagodziński narzekają ze długo. A jak coś się zjebie to marudzą że bubel i wieszają psy na wszystkich nie dogodzisz.