Straż miejska w Gliwicach szuka pracownika.
Lubisz kontakt z ludźmi? Nie boisz się wyzwań? Znasz przepisy obowiązujące w Polsce? Zostań strażnikiem miejskim w Gliwicach.
Ogłoszenie o naborze
Nabór do pracy na wolne stanowisko urzędnicze
w Straży Miejskiej w Gliwicach.
- Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- ukończone 21 lat,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- posiadanie co najmniej wykształcenia średniego,
- cieszenie się nienaganną opinią,
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej.
- Wymagania, które będą dodatkowym atutem:
- znajomość przepisów:
- ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282),
- ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz.110 z późn.zm.),
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1795)
- umiejętność sztuk walki potwierdzona właściwym dyplomem,
- ukończone szkolenie podstawowe dla strażników miejskich,
- prawo jazdy kat. B,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- dobra znajomość topografii miasta Gliwice.
- Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne:
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność,
- odporność na stres.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys zawodowy,
- kwestionariusz osobowy,
- formularze oświadczeń.
Uwaga!
Dokumenty o których mowa w podpunkcie b i c dostępne są do pobrania w ogłoszeniu zamieszczonym na stronie internetowej http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/nabory
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
- podejmowanie i inicjowanie działań zmierzających do zapewnienia ładu i porządku publicznego na terenie miasta Gliwice,
- udział w interwencjach i kontrolach zlecanych przez dyżurnego Straży Miejskiej w Gliwicach,
- podejmowanie działań mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz współdziałanie w tym celu z innymi służbami, instytucjami i organizacjami,
- udział w zabezpieczeniach i akcjach,
- zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zdarzenia,
- ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej.
- Warunki pracy:
- praca patrolowa w terenie,
- praca przy zmiennych warunkach atmosferycznych,
- miejsce pracy: Miasto Gliwice,
- równoważny system czasu pracy w 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,
- pierwsza umowa o pracę na czas określony lub nieokreślony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej w Gliwicach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wyniósł: 1,00 %.
- Dodatkowe informacje:
- docelowe stanowisko przewidziane dla pracownika realizującego wyżej opisany zakres zadań to inspektor.
- zatrudnienie nastąpi na stanowisko adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji posiadanych przez kandydata wyłonionego do zatrudnienia w wyniku naboru.
- proponowane warunki zatrudnienia: wynagrodzenie zasadnicze, dodatek stażowy, nagrody motywacyjne oraz nagrody za szczególne osiągnięcia.
- dodatkowe atuty:
- praca biurowa w klimatyzowanych pomieszczeniach,
- finansowanie dodatkowych uprawnień (pojazdy uprzywilejowane, użytkowania urządzeń przeznaczonych do obezwładniania energia elektryczną (TASER),
- możliwość korzystania z własnej siłowni oraz hali sportowej,
- umożliwienie udziału w cotygodniowym szkoleniu w zakresie technik interwencji i samoobrony w tym użycia środków przymusu bezpośredniego w tym urządzeń Taser,
- systematyczne szkolenie z udzielania pierwszej pomocy,
- praca w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole,
- kadra kierownicza nastawiona na rozwój pracowników,
- szeroki wachlarz szkoleń wewnętrznych.
- planowany termin zatrudnienia: styczeń 2021 r.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Osoby zainteresowane powinny wysłać komplet dokumentów własnoręcznie podpisanych do siedziby Straży Miejskiej w Gliwicach za pośrednictwem poczty w terminie:
do 23 grudnia 2020 r. do godziny 12:00 na adres:
Straż Miejska w Gliwicach
Wydział Organizacyjno-Finansowy
ul. Bolesława Śmiałego 2a, 44-121 Gliwice
z dopiskiem na kopercie:
„Kandydat na stanowisko urzędnicze w Straży Miejskiej w Gliwicach”
Albo drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected]
Dokumenty uważa się za złożone w terminie, jeżeli wpłyną na ww. adres do 23 grudnia 2020 r. do godziny 12:00
Wymagania niezbędne:cieszenie się nienaganną opinią. NO TO SIĘ CIESZMY!