Trwają nabory do urzędu miejskiego w Gliwicach. Jeśli szukasz pracy, to warto zapoznać się ze szczegółami tego artykułu.
Nabór do Biura Prezydenta Miasta
Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:
- Obsługa asystencko-sekretarska skarbnika miasta.
- Sporządzanie dokumentów, prezentacji oraz analiz z wykorzystaniem narzędzi MS Office.
- Wstępna kontrola dokumentów przedkładanych do kontrasygnaty.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie (udokumentowane kserokopią dyplomu).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Brak orzeczenia zakazu zajmowania stanowiska lub wykonywania zawodu lub pracy w organach i instytucjach samorządu terytorialnego.
- Nieposzlakowana opinia.
- Podstawowa wiedza na temat organów miasta i ich zadań, znajomość struktury samorządu, struktury Urzędu Miejskiego w Gliwicach, znajomość miejskich jednostek organizacyjnych.
- Znajomość przepisów ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 z późn. zm.).
- Podstawowa znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U z 2001 r. poz. 305 z późn. zm.).
Dokumenty aplikacyjne należy składać do 28 lutego 2022 r.:
Nabór do Wydziału Kultury i Sportu
Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:
- Przygotowywanie umów na realizację przedsięwzięć sportowych i rekreacyjnych z instytucjami podmiotami prywatnymi, stowarzyszeniami działającymi w zakresie kultury fizycznej.
- Przygotowywanie otwartych konkursów ofert i naborów wniosków na realizację zadań publicznych miasta Gliwice w dziedzinie kultury fizycznej.
- Kontrola realizacji zadań publicznych miasta Gliwice w zakresie kultury fizycznej.
- Współdziałanie na rzecz rozwoju kultury fizycznej ze stowarzyszeniami kultury fizycznej.
- Inicjowanie nowych projektów w zakresie realizowanych działań zmierzających do usprawnienia i podwyższenia jakości wspierania sportu przez miasto Gliwice.
- Organizowanie imprez sportowych i rekreacyjnych dla mieszkańców Gliwic.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe (udokumentowane kserokopią dyplomu).
- Co najmniej rok stażu pracy (udokumentowane aktualnym zaświadczeniem o zatrudnieniu, kserokopiami świadectw pracy, kserokopią zaświadczenia z Powiatowego Urzędu Pracy o odbyciu stażu).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Brak orzeczenia zakazu zajmowania stanowiska lub wykonywania zawodu lub pracy w organach i instytucjach samorządu terytorialnego.
- Nieposzlakowana opinia.
- Znajomość przepisów:
– ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 z późn. zm.),
– ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 z późn. zm.),
– ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 z pózn. zm.),
– ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z późn. zm.).
Dokumenty aplikacyjne należy składać do 4 marca 2022 r.
Nabór do Wydziału Organizacyjnego
Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:
- Zaopatrzenie Urzędu w publikacje prasowe i książki.
- Zarządzanie zbiorem bibliotecznym.
- Prowadzenie ewidencji składników majątku trwałego ruchomego zarządzanego przez wydziały Urzędu.
- Realizacja zadań z związanych z przydziałem odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej.
- Realizacja zadań z zakresu przydziału odzieży służbowej.
- Utrzymanie sprawności technicznej systemów zabezpieczających przed upadkiem z wysokości.
- Przeglądy urządzeń i środków ochrony indywidualnej przeznaczonych do ochrony pracowników w czasie wykonywania prac na instalacji elektrycznej oraz na wysokości.
- Przeglądy okresowe elektronarzędzi (prowadzenie książek eksploatacji).
- Wykonywanie czynności z zakresu gospodarki finansowej i zamówień publicznych związanych z zadaniami, o których mowa powyżej.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe (udokumentowane kserokopią dyplomu).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Brak orzeczenia zakazu zajmowania stanowiska lub wykonywania zawodu lub pracy w organach i instytucjach samorządu terytorialnego.
- Nieposzlakowana opinia.
- Znajomość przepisów:
– ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 z późn. zm.),
– ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
Dokumenty aplikacyjne należy składać do 9 marca 2022 r.
stało się w kolejkach w Urzędzie Miasta, to winno być odpowiednim argumentem aby ubiegać się o wakat?
Drugi atut to jestem zainteresowan 😀
Wymagania duże, a zarobki śmiechu warte. Kosmos
wymagania?
Tam nie ma nawet odpowiedzialności, żadnej.
Nie wina tylko ludzi ale i systemu jaki Mamy.
Wynagrodzenie małe ale jest 13 wyplata oraz dodatki/przywileje…no ale kto by tam się rozpisywał.