r e k l a m a


Wyborcza „propaganda sukcesu” za pieniądze gliwiczan

Gdy chodzi o utrzymanie stołków koszty nie grają roli? Problem polega jednak na tym, że pieniądze pochodzą z kieszeni mieszkańców Gliwic. Z okazji kampanii wyborczej Mariusza Śpiewoka z Rybnika, Urząd Miejski do skrzynek na listy mieszkańców Gliwic kolportuje broszurę pod nazwą „Raport o stanie miasta 2018 -2023”. Mieszkańcy, którzy znajdują tę publikację pytają: Co to jest? Kto płaci za tę „propagandę sukcesu”? Odpowiadamy: Wszyscy gliwiczanie!

Urząd Miejski wydał na tę ewidentnie wyborczą publikację, w nakładzie 91 tysięcy sztuk blisko 100 tysięcy złotych. Zapytaliśmy w UM o szczegółowe koszty. Opracowanie projektu druku pochłonęło 18450 zł, koszt wydruku to 70356 zł, a koszt dystrybucji 8 856 zł.

W poprzednich latach raport nie trafiał w taki sposób do mieszkańców. Teraz jednak na horyzoncie są wybory.

Dlaczego zdecydowano się go dostarczyć mieszkańcom Gliwic do skrzynek właśnie teraz? Odpowiedź nasuwa się sama. 7 kwietnia mieszkańcy wybiorą nowego prezydenta. Wśród kandydatów jest Mariusz Śpiewok, który uśmiecha się na zdjęciach zamieszczonych w broszurce.

„Propaganda sukcesu”

Na 24 stronach gliwiczanie otrzymują nachalną promocję dokonań obecnej ekipy. Czego my tam nie znajdziemy… Przede wszystkim jest prezydent Adam Neumann, jest były, ale wciąż obecny prezydent Zygmunt Frankiewicz i jest oczywiście kandydat na prezydenta – do tej pory kompletnie niewidoczny – wiceprezydent z Rybnika, Mariusz Śpiewok.

Panowie zgodnym chórem chwalą się swoimi osiągnięciami, rekomendują, polecają i informują, że tylko oni są gwarancją, że w Gliwicach będzie dobrze.

Z tej broszury gliwiczanie nie dowiedzą się o masowym wycinaniu drzew, o protestach mieszkańców, ani o oddaniu za darmo publicznego mienia. czyli parku Chrobrego prywatnemu przedsiębiorcy. Nie ma dziurawej Chorzowskiej i braku miejsc parkingowych.

Jak widać – ekipa, która od 30 lat rządzi Gliwicami, chce robić to nadal i do realizacji tego celu będzie wykorzystywać wszelkie dostępne środki. Przede wszystkim publiczne?

ZOBACZ TEŻ

KOMENTARZE

Subscribe
Powiadom o
guest

7 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Anżej
Anżej
7 miesięcy temu

Stan ulic w mieście, w tym zwłaszcza ulicy Chorzowskiej jest smutnym odzwierciedleniem stanu miasta.

Olka
Olka
7 miesięcy temu

Czy są tam zdjęcia chorzowskiej i zrujnowanego lasu na toszeckiej?

Azbest
Azbest
7 miesięcy temu

Pewnie dali tam fotki które UM Gliwice kupił za pieniądze podatników od syna Neumanna . w tym roku na odchodne tatusia UM dal synkowi Neumanna umowę na 20 tysiączków

xxx
xxx
7 miesięcy temu
Reply to  Azbest
Lambada
Lambada
7 miesięcy temu

Już wkrótce odejdą w odbyt jak PiS bo to ta sama banda. Oderwanie od koryta korzystne dla miasta. Pani Sowa przestała już całą rodzinę przyprowadzać do strefy VIP na darmową wyżerkę na Piascie?

info
info
7 miesięcy temu

Fajnie, a infogliwice prowadzą agitację którego kandydata ? Ze strony wynika, że preferujecie Budkę

—-

Redakcji: Pan rozróżnia wykupioną reklamę wyborczą opłaconą zgodnie z prawem z Komitetu Wyborczego od innych działań?

A PASZLI WY W PIZ..........
A PASZLI WY W PIZ..........
7 miesięcy temu

TAK POSTEPUJE MAFIA ZŁODZIEJSKA CHYBA NIEMA WĄTPLIWOŚCI ŻE TAK JEST W GRAJDOLE ZWANYM GLIWICE KRADNĄ ILE SIE DA ŻE TO JESZCZE ZIEMIA NOSI TAKIE TRUCHŁA

AKTUALNOŚCI

KRYMINAŁKI