r e k l a m a


Internet dla biznesu – czego można od niego oczekiwać?

Szybkie i niezawodne połączenie do internetu to absolutna konieczność podczas prowadzenia firmy. Dziś całą masę usług przenosi się do świata wirtualnego, a nawet krótki brak dostępu do sieci może powodować dla przedsiębiorstwa ogromne straty. Jaki więc powinien być internet dla biznesu, aby pozostał niezawodny nawet w najbardziej wymagających warunkach?

Niezawodny internet symetryczny

Istnieją dwa możliwe rodzaje połączenia internetowego: symetryczne i asymetryczne. Opierają się one na szybkości wysyłania i odbierania danych. Internet symetryczny zachowuje obie prędkości na jednakowym poziomie, przeciwnie do połączenia asymetrycznego, gdzie prędkość wysyłania może różnić się od prędkości odbierania danych.

Korzystając z internetu asymetrycznego, użytkownicy często zauważają, że mimo wysokiej prędkości odbierania danych, połączenie nie gwarantuje szybkiego ładowania się stron internetowych a tym bardziej obsługi programów wymagających podłączenia do sieci. Dzieje się tak dlatego, że podczas pobierania danych komputer wysyła potwierdzenie ich odbioru, a w sytuacji, kiedy prędkość wysyłania jest bardzo niska, potwierdzenie może zwyczajnie nie dotrzeć.

Wybierając internet dla biznesu lepiej więc postawić na połączenie symetryczne, w którym obie prędkości, wysyłania i odbierania danych, pozostaną sobie równe. Netia zapewniając całkowitą niezawodność, na prośbę klienta może podłączyć drugie łącze do jednej lokalizacji. W przypadku awarii automatycznie sieć przełączy się na drugie łącze awaryjne, gwarantując nieprzerwane połączenie do internetu.

Pełna obsługa i pomoc techniczna

Internet dla biznesu musi być niezawodny, jednak warto zwrócić uwagę na fakt, że bardzo wiele awarii wynika ze złego podłączenia lub nieumiejętnej obsługi sieci. Wybierając internet symetryczny przeznaczony do obsługi biznesu warto więc, aby podłączenie zostało zainstalowane przez specjalistę. Tylko wówczas można mieć całkowitą pewność, że wszystko zostało podłączone w pełni prawidłowo i wina za ewentualną awarię nie leży po stronie użytkownika.

Profesjonalne podłączenie to jednak nie wszystko. Podczas codziennego użytkowania sieci użytkownik może napotkać wiele sytuacji, w których powinien poradzić się specjalisty. Wciąż często się zdarza, że z prośbą o pomoc do działu technicznego należy czekać do godzin porannych w dzień roboczy, a przecież mnóstwo firm pracuje 24 godziny przez 7 dni w tygodniu! To dlatego internet dla biznesu od Netii wzbogacony jest o całodobową pomoc techniczną dostępną w każdym dniu tygodnia.

ZOBACZ TEŻ

KOMENTARZE

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

AKTUALNOŚCI

KRYMINAŁKI