r e k l a m a


Naprawa ekranu w telefonie bez wychodzenia z domu

W ostatnich miesiącach wielu zakupów Polacy dokonują wyłącznie przez Internet. W przypadku usług korzystanie z nich online jest utrudnione, jednak coraz więcej usługodawców stara się wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i oferuje możliwość wykonania różnych napraw bez wychodzenia z domu. Dotyczy to między innymi napraw smartfonów.

Naprawa telefonu z wysyłką do serwisu
Uszkodzenie smartfona w czasie, gdy wiele spraw załatwia się wyłącznie zdalnie jest ogromnym problemem. Stłuczona szybka często uniemożliwia wykonywanie połączeń, odbieranie wiadomości tekstowych oraz wykonywanie wielu innych czynności. Jeżeli chcesz naprawić smartfon, lecz unikasz wychodzenia z domu, sprawdź, jak działa serwis telefonów, który usuwa usterki z opcją wysyłki sprzętu.
Naprawa telefonu z wysyłką do serwisu
Wymiana ekranu jest jedną z najczęściej realizowanych usług w serwisach telefonów komórkowych. Pęknięty wyświetlacz jest naprawiany nawet w telefonach kupionych kilka dni wcześniej, gdyż wystarczy niefortunny upadek z niewielkiej wysokości, a na ekranie pojawi się charakterystyczna pajęczynka. Naprawa szybki w telefonie kosztuje od kilkudziesięciu do kilkuset złotych w zależności od modelu smartfona.

Naprawa telefonu jest obecnie ważna dla każdego, kto chce unikać nadmiernych kontaktów międzyludzkich i załatwiać jak najwiecej spraw z domu. Telefon jest niezbędny choćby do umówienia wizyty u lekarza i skorzystania z teleporady, dlatego usunięcie awarii urządzenia jest pilne. Serwis telefonów wychodzi swoim klientom naprzeciw, dlatego umożliwia korzystanie z usług wraz z wysyłką. Uszkodzony smartfon wystarczy wysłać przesyłką kurierską do punktu napraw, a następnie serwisant usunie pęknięty wyświetlacz. Po wymianie szybki na nową telefon zostanie odesłany z powrotem do właściciela. Dzięki temu z usługi można skorzystać bez wychodzenia z domu i kontaktowania się z innymi osobami.

Usługa na miarę czasów
Wymiana szybki smartfona z opcją wysyłki to usługa, która w czasie pandemii zyskała na popularności. Kurier odbiera paczkę z telefonem spod drzwi nadawcy, dostarcza ją do serwisu, a po naprawie odbiera smartfon i dostarcza go pod drzwi klienta serwisu. Dzięki temu usługa może w całości odbyć się bezkontaktowo, co jest szczególnie ważne dla osób przebywających na kwarantannie. Bezpieczna naprawa telefonu w formie bezkontaktowej to interesującą opcja również dla seniorów i osób o obniżonej odporności, którzy z racji wieku i stanu zdrowia powinni uważać na siebie bardziej niż osoby młodsze.

ZOBACZ TEŻ

KOMENTARZE

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

AKTUALNOŚCI

KRYMINAŁKI