Zainteresować młodych i ambitnych. Gliwicka marka znalazła na to pomysł

0
cykadyrazem artykul
cykadyrazem artykul

Świetnych pomysłów i dobrych praktyk na promocję marki jest coraz więcej.

Gliwicka firma i-systems znów zaskakuje swoją kreatywnością. Po raz kolejny pokazała, jak w ciekawy i nietuzinkowy sposób zwiększyć świadomość swojej marki wśród młodych oraz ambitnych ludzi.

Firma i-systems przygotowała trzytygodniową akcję, która zaczęła się od tajemniczego plakatu z cykadą. Plakaty zostały wywieszone w technicznych szkołach średnich, na uczelniach wyższych z całego Śląska oraz w oddziałach Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gliwicach. Tylko dociekliwi mieli szansę na rozpoczęcie gry od samego początku, ponieważ znalezienie ,,klucza’’, który przenosił na stronę z pytaniami nie było łatwe. Codziennie, w różnych godzinach, pod adresem doyousee.pl pojawiało się jedno pytanie. Osoba, która poprawnie i najszybciej udzieliła odpowiedzi, wygrywała nagrodę pieniężną.

W drugim tygodniu akcji, pojawił się kolejny plakat. Wskazał on, ukryty wcześniej, ,,klucz’’. Był nim QR kod przenoszący na stronę. Z każdym dniem rosło zainteresowanie konkursem. Firma i-systems odnotowała ponad dziesięć tysięcy unikalnych wejść na stronę z cykadą. W kolejnych dniach, pytania stawały się coraz trudniejsze.

– Naszym celem było propagowanie nauk ścisłych, a w szczególności, poszerzanie zainteresowania matematyką oraz programowaniem – mówi Konrad Kosowski, szef działu IT firmy i-systems.

Jakie pytania zostały zadane? Przedstawiamy 3 z 21 z którymi zmierzyli się uczestnicy, podczas całej akcji.
1. Czasoprzestrzeń, jako przestrzeń liniowa w fizyce i matematyce, która łączy czas i trójwymiarową przestrzeń fizyczną, to pojęcie, które zawdzięczamy pewnemu niemieckiemu matematykowi, który między innymi był nauczycielem Alberta Einsteina. Urodził się w XIX wieku w pewnym mieście, które dziś jest dzielnicą innego, większego miasta. Jakie to miasto (to mniejsze)?
2. 2 3 ^ 123 / 411 * 123 2 / + 11 3 * + 2 – = ?
3. T2RkemlhxYJ5d2FuaWEgY2lhxYIgc8SFIHphd3N6ZSB3emFqZW1uZS4gVyBpbmVyY2phbG55bSB1a8WCYWR6aWUgb2RuaWVzaWVuaWEgc2nFgnkgd3phamVtbmVnbyBvZGR6aWHFgnl3YW5pYSBkd8OzY2ggY2lhxYIgbWFqxIUgdGFraWUgc2FtZSB3YXJ0b8WbY2ksIHRha2kgc2FtIGtpZXJ1bmVrLCBwcnplY2l3bmUgendyb3R5IGkgcsOzxbxuZSBwdW5rdHkgcHJ6ecWCb8W8ZW5pYSAoa2HFvGRhIGR6aWHFgmEgbmEgaW5uZSBjaWHFgm8pLiBDenlqZSB0byBwcmF3bz8=

W trzecim tygodniu kampanii, zrobiło się naprawdę gorąco. Wywieszono bowiem plakat, który przekazywał szczegółowe informacje co należy zrobić, aby zwyciężyć w Wielkim Finale. Wyniki z całego, ostatniego tygodnia decydowały o wygranej. Nagrodę główną, czyli tysiąc złotych zdobyła dziewczyna, która po pierwszym spotkaniu w siedzibie firmy, złożyła do niej CV.

– Wręczając codzienne nagrody, mieliśmy okazję osobiście poznać zwycięzców. Te spotkania były dla nas niesamowitym doświadczeniem. Młode osoby, które odwiedzały siedzibę i-systems wykazały się ogromną wiedzą, sprytem i ambicją, aby zrobić coś więcej. Te cechy na pewno pozytywnie wpłyną na ich przyszłą drogę zawodową – mówi Patrycja Aleksanderek, specjalista ds. Employer Brandingu firmy i-systems.

To nie pierwsza i na pewno nie ostatnia taka akcja firmy i-systems. Już niebawem ruszą przygotowania do kolejnego wydarzenia. Bądźcie czujni! I obserwujcie profil firmy na Facebooku: https://www.facebook.com/insideisystems

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments