spot_img


„Zakochałem się w tej muzyce” – wywiad z Kamilem Bednarkiem (TV)

Kamil Bednarek, zdobywca drugiego miejsca w programie „Mam talent” zagrał koncert w Gliwicach. Jednak kilka godzin wcześniej udzielił nam wywiadu.

– Teraz zrobiło się małe zamieszanie i jestem na świeczniku, ale więcej jest pozytywów. Mam więcej możliwości, fajne koncerty – mówi Kamil.

[flashvideo file=”https://infogliwice.pl/filmy/2011_03/20110325_wywiad_kamil_bednarek.flv” /]

 

spot_img
Poprzedni artykułTrening z Piastem
Następny artykułMistrzostwa w Curlingu ruszyły

ZOBACZ TEŻ

KOMENTARZE

guest
11 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
guli
guli
11 lat temu

fajnie Kamil jest już oswojony z kamerą podczas udzielania wywiadów. Ogólnie – dobrze gada, niech robi swoje nie przejmuje się niczym

kierowca
kierowca
11 lat temu

fajnie młodziak śpiewa ale jakiś dziwny jest 😉

rasta
rasta
11 lat temu

hehehehe dobry luzak

zielona
zielona
11 lat temu

Drugi plan też jest ciekawy 😛

Anonimowo
11 lat temu
Reply to  zielona

noo oczywiscie ;D

:)
:)
11 lat temu

faajnie bylo ;D

;*
;*
11 lat temu

dobrze ze bylo nas tak mało ;D i szkoda ze nie mogłysmy zrobic zdjecia osobno z kamilem

znikajaca17
znikajaca17
11 lat temu

A dziś koncert w Rzeszowie! fajnie,że do naszego clubu przyjedza ktoś taki jajny jak chłopaki z sgm’u!
3majcie się chłopaki,moc z wami,a **** ze stronki 'nie jara mnie k.. b..” niech sie ****** i pali z zazdrości!

mojajamajka
mojajamajka
11 lat temu

wielki szacun dla Kamila ! dla SGM ! za to jaką muzyke robią <3 !
dzieki chłopaki !

noelka
noelka
10 lat temu

bardzo lubie mojego kamilka ja tak samo lubie spiewac jak on jest bardzo ladny i pieknie spiewa

Anonimowo
9 lat temu

KAMIL JEST WZORCEM DO NAŚLADOWANIA JEST PRZEDEWSZYSTKIM SOBĄ TAK JAK CAŁA RESZTA ZESPOŁU. BLESS

spot_img
spot_img

AKTUALNOŚCI

KRYMINAŁKI