Kibice Piasta chcą sprawić radość podopiecznym domów dziecka

0
prezenty dom dziecka700
prezenty dom dziecka700

Pamiętacie czasy kiedy byliście mali i na Mikołajki rodzice rozpieszczali was prezentami i słodyczami? Piękne czasy prawda?

– Niestety nie każde dziecko może liczyć na taką przyjemność w ten piękny i szczęśliwy dla zwykłego małolata dzień. W związku z tym, biorąc pod uwagę fakt, że z Koroną Kielce gramy w MIKOŁAJKI, w młynie obowiązują czapki Mikołaja, które można nabyć wyłącznie na stadionie (sprzedażą zajmie się nasza redakcja strony kibiców Piasta). Koszt takiej czapki to jedyne 5 zł, uzyskana kwota zostanie przeznaczona na słodycze dla dzieciaków z domu dziecka – zachęcają kibice.

– Pamiętajcie, że jedna taka czapka to tabliczka czekolady. Jeżeli każdy z obecnych w młynie zaangażuje się w akcję, to uda nam się zaskoczyć nie jeden gliwicki dom dziecka wspaniałą paczką słodyczy! Oprócz akcji z czapkami będziemy zbierać do specjalnych urn słodycze – dodają.

W tym roku, podobnie jak w poprzednim, grupa Ultras ASP organizuje zbiórkę prezentów dla dzieci z Domów Dziecka.

– Zbliżają się Mikołajki oraz Boże Narodzenie. Wiele dzieci nie ma od kogo dostać prezentów. Chcielibyśmy, aby te święta były niezapomnianą chwilą dla każdego dziecka. W tym celu organizujemy zbiórkę darów dla dzieci. Będzie ona przeprowadzona podczas meczu z Koroną Kielce 6 grudnia. Liczymy i tym razem na Waszą hojność! Dary będzie można zostawić w specjalnych pojemnikach przy każdym wejściu na stadion (pod trybuną) – zachęcają kibice.

Zobacz też: „Media kreują niewłaściwy obraz kibica”. Fani Piasta pomagają i grają (TV)

Dwuktronie przeprowadziliśmy zbiórkę podarków dla dzieci. Nasi kibice okazali się tak hojni, że uzbieraliśmy m.in. ok 1500 czekolad i batoników, 1000 cukierków, setki innych słodyczy, soki, gry, zabawki, odzież, środki czystości, art. szkolne, piłki, gadżety Piasta. Tak duża ilość darów pozwoliła nam odwiedzić dwukrotnie Dom Dziecka nr 1 w Gliwicach oraz Świetlicę Środowiskową „Czesio”.

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments