Organizacja Jarmarku planowana jest wstępnie w dniach od 6 do 23 grudnia tego roku na gliwickim Rynku, czas jego trwania jest uzależniony od zainteresowania wystawców. Miasto ze swej strony zapewni zaplecze handlowe (domki handlowe) i sanitarne oraz dekoracje świąteczne i program artystyczny w wybrane dni przy świątecznej szopce.
Handlowcy będą zobowiązani do uiszczenia opłaty targowej, zgodnie ze stawkami obowiązującymi na terenie Gliwic (uchwała Rady Miejskiej w Gliwicach nr XXVIII/512/2012 z 13 grudnia 2012 roku w sprawie ustalenia wysokości stawek opłaty targowej obowiązującej na terenie miasta Gliwice).
Preferowane będą stoiska o charakterze świątecznym, w których prowadzona będzie sprzedaż takiego asortymentu jak ceramika artystyczna, wyroby regionalne, ozdoby świąteczne i choinkowe, choinki, pamiątki i rękodzieło, biżuteria, artykuły spożywcze oraz wyroby garmażeryjne i gastronomiczne.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesyłanie wstępnych zgłoszeń do 6 października 2014 r. w jeden ze wskazanych poniżej sposobów:
pocztą na adres:
Urząd Miejski w Gliwicach
Wydział Kultury i Promocji Miasta
ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice
osobiście w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego
faxem na nr: 32 231 40 59
za pośrednictwem poczty e-mail: kp@um.gliwice.pl.
Ostateczna decyzja dotycząca organizacji wydarzenia zostanie podjęta do 31 października 2014 r.