Gliwickie FORUM to jedyne z polskich centrów handlowych nagrodzone w tegorocznym finale konkursu Solal Marketing Awards.
Dzięki temu nazwy centrum i miasta pojawiły się w światowych serwisach tematycznych i utrwaliły w świadomości międzynarodowego grona branżowych ekspertów.
Konkurs, którego organizatorem jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers) rozstrzygnięto w Amsterdamie. Zalicza się on do najbardziej prestiżowych w dziedzinie marketingu centrów handlowych, a przyznane nagrody są wyróżnieniem dla zespołów zarządzających centrami handlowymi i agencji zajmujących się w nich reklamą i promocją.
W tym roku kapituła konkursu nagrodziła FORUM w Gliwicach tytułem Silver SOLAL Award za koncepcję, realizację i efekty kampanii „Świat ze snow”. Kampanię przeprowadzono w czerwcu ub. roku i wykorzystano w niej technologię wirtualnej rzeczywistości (augmented reality). Była ona zarazem pierwszą tego rodzaju w Polsce prezentacją unikalnego materiału Frozen Planet telewizji BBC o tematyce proekologicznej. Akcji towarzyszyły ponadto elementy edukacyjne skierowane do dzieci i młodzieży. Jej honorowym patronem był prezydent Gliwic Zygmunt Frankiewicz.