O Gliwicach mówi się w świecie. Dzięki CH Forum

Gliwickie FORUM to jedyne z polskich centrów handlowych nagrodzone w tego­rocznym finale konkursu Solal Marketing Awards.

Dzięki temu nazwy centrum i miasta pojawiły się w światowych serwisach tematycznych i utrwaliły w świadomości międzynarodowego grona branżowych ekspertów.
Konkurs, którego organiza­torem jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers) rozstrzygnięto w Amsterdamie. Zalicza się on do najbardziej prestiżowych w dzie­dzinie marketingu centrów handlowych, a przyznane nagrody są wyróżnieniem dla zespołów zarzą­dzających centrami handlowymi i agencji zajmujących się w nich reklamą i promocją.
W tym roku kapituła konkursu nagrodziła FORUM w Gliwicach tytułem Silver SOLAL Award za kon­cepcję, realizację i efekty kampanii „Świat ze snow”. Kampanię przepro­wadzono w czerwcu ub. roku i wykorzystano w niej technologię wirtualnej rzeczywistości (augmented reality). Była ona zarazem pierwszą tego rodzaju w Polsce prezentacją unikalnego materiału Frozen Planet telewizji BBC o tematyce proekologicznej. Akcji towa­rzyszyły ponadto elementy edukacyjne skierowane do dzieci i młodzieży. Jej honorowym patronem był prezydent Gliwic Zygmunt Frankiewicz.

spot_img

ZOBACZ TEŻ

KOMENTARZE

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
spot_img

AKTUALNOŚCI

KRYMINAŁKI