r e k l a m a
spot_imgspot_img

UM Gliwice szuka pracowników. Zobacz oferty pracy

Nabór do Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej

Do głównych obowiązków pracowników będzie należało:

  1. Zbieranie i opracowywanie materiałów dziennikarskich.
  2. Planowanie oraz realizacja zadań z zakresu komunikacji społecznej, zgodnie z polityką informacyjną Miasta Gliwice.
  3. Tworzenie tekstów i treści do wykorzystania w mediach społecznościowych.
  4. Planowanie i realizacja kampanii informacyjnych.

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: dziennikarstwo, filologia polska, politologia, komunikacja społeczna (udokumentowane kserokopią dyplomu).
  2. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Brak orzeczenia zakazu zajmowania stanowiska lub wykonywania zawodu lub pracy w organach i instytucjach samorządu terytorialnego.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Doskonała znajomość zasad języka polskiego.
  8. Znajomość przepisów:
    • ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1914),
    • ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U z 2022 r. poz. 530).

Wymagania dodatkowe:

  • bardzo dobra umiejętność przygotowywania i redagowania tekstów dziennikarskich oraz treści do zamieszczania w mediach społecznościowych,
  • doświadczenie zawodowe związane z pracą w redakcji/mediach lub w innych instytucjach/działach zajmujących się polityką informacyjną bądź realizujących zadania z zakresu komunikacji społecznej, promocji, PR,
  • umiejętność skutecznego pozyskiwania informacji oraz ich przetwarzania,
  • tworzenie treści pod kątem publikacji w mediach społecznościowych,
  • doświadczenie w prowadzeniu firmowych profili w mediach społecznościowych.

Termin składania dokumentów – 5 maja.

Nabór do Wydziału Usług Komunalnych

Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:

  1. Wydawanie zezwoleń przewoźnikom na korzystanie z przystanków komunikacji miejskiej.
  2. Nadzór nad jakością usług w zakresie komunikacji miejskiej.
  3. Przygotowywanie projektów uchwał z powyższego zakresu.
  4. Współpraca z Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolią oraz Zarządem Dróg Miejskich.
  5. Organizowanie i nadzorowanie bieżącego utrzymania przystanków autobusowych w mieście.
  6. Wizje w terenie związanie z kontrolą przystanków autobusowych.
  7. Prowadzenie postępowań w trybie ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w tym szacowanie wartości zamówienia.
  8. Nadzorowanie realizacji umów zawartych w trybie ustawy Prawo Zamówień Publicznych w ramach wykonywanych zadań.

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: logistyka, transport (udokumentowane kserokopią dyplomu).
  2. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Brak orzeczenia zakazu zajmowania stanowiska lub wykonywania zawodu lub pracy w organach i instytucjach samorządu terytorialnego.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Znajomość przepisów:
    • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.),
    • ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz.U z 2021 r. poz. 1371 z późn. zm.),
    • ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych(t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 110 z późn. zm.).

Termin składania dokumentów – 25 kwietnia.

Nabór do Wydziału Inwestycji i Remontów

Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:

  1. Sporządzanie kosztorysów inwestorskich.
  2. Weryfikacja kosztorysów inwestorskich opracowanych przez projektantów.
  3. Weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych pod względem merytorycznym i cenowym.
  4. Wyceny wskaźnikowe zadań inwestycyjnych i remontowych.
  5. Sprawdzanie przedmiarów robót.
  6. Przeprowadzanie analiz przedinwestycyjnych.
  7. Sporządzanie obmiarów i przedmiarów robót.

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie co najmniej średnie zakończone uzyskaniem tytułu technika (potwierdzone kserokopią dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie).
  2. Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie kosztorysowania robót budowlanych (potwierdzone kserokopiami dokumentów z których wynika okres świadczenia pracy oraz zakres wykonywanych obowiązków).
  3. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Brak orzeczenia zakazu zajmowania stanowiska lub wykonywania zawodu lub pracy w organach i instytucjach samorządu terytorialnego.
  7. Nieposzlakowana opinia.
  8. Znajomość przepisów:
    • rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym  (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458),
    • rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).

Termin składania dokumentów – 13 maja.

Nabór do Wydziału Architektury i Budownictwa

Do głównych obowiązków pracowników będzie należało:

  1. Przygotowywanie projektów decyzji o pozwoleniu na budowę (rozbiórkę).
  2. Przyjmowanie zgłoszeń robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.
  3. Przygotowywanie zaświadczeń o samodzielności lokalu.
  4. Udzielanie klientom informacji dotyczących pracy Wydziału i procedur administracyjnych.
  5. Wykonywanie czynności kancelaryjnych, pomocniczych.
  6. Opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Gliwice.

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe (udokumentowane kserokopią dyplomu) o kierunku:
    • architektura, urbanistyka, budownictwo, lub
    • administracja (pod warunkiem posiadania udokumentowanego wykształcenia średniego o profilu budowlanym lub pod warunkiem posiadania ukończonych studiów podyplomowych z zakresu procesu inwestycyjno-budowlanego), lub
    • prawo (pod warunkiem posiadania udokumentowanego wykształcenia średniego o profilu budowlanym), lub
    • inżynieria środowiska.
  2. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Brak orzeczenia zakazu zajmowania stanowiska lub wykonywania zawodu lub pracy w organach i instytucjach samorządu terytorialnego.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Znajomość przepisów:
    • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.),
    • ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) wraz z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1609 z późn. zm.),
    • ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym(t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 503).

Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość przepisów:
    • rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r., w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 z późn. zm.),
    • ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1048).
  2. Posiadanie uprawnień budowlanych (potwierdzone kserokopią dokumentu poświadczającego posiadanie uprawnień budowlanych).

Termin składania dokumentów – 10 maja.

ZOBACZ TEŻ

KOMENTARZE

Subscribe
Powiadom o
guest

3 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Covid
Covid
2 lat temu

tyle lat dają radę…nie można im przeszkadzać więc nie ma co się pachać 😀

Hfała im.

gorol
gorol
2 lat temu

jaki piniondz za ta robota ?

Covid
Covid
2 lat temu
Reply to  gorol

nawet jak jest to 2.5-3k netto to i tak warto…

– odpowiedzialność żadna
– robota nie zająć
– kawa nonstop + klachy

– dodatki, nagrody, 13 pensja – inflacyjne co rok

spot_img

AKTUALNOŚCI

KRYMINAŁKI